piątek, 16 maja 2014

NOTD #33 Essie, Peach Daiquiri

Hej, hej!
Na ostatniej promocji w Super Pharm udało mi się upolować świetne Essiaki! Dwa kupiłam, dwa dostałam KLIK! Peach Daiquiri, bo o nim mowa, to radosny, dziewczęcy róż z delikatną domieszką brzoskwini. (początkowo przypominał mi Status Symbol, jednak w domu po porównaniu obu kolorów stwierdzam, że SS wcale tej brzoskwini w sobie nie posiada) :D



standardowo już użyłam odżywki 8w1 i dwóch warstw lakieru kolorowego.


Niestety produkt ma wykończenie żelkowe o czym wcześniej nie wiedziałam. Jak możecie zauważyć końcówki paznokci są widoczne. Mam jednak wrażenie, że na zdjęciach trochę bardziej niż w rzeczywistości. 


Lakier będzie pięknie wyglądał na opalonych dłoniach i stopach. Jeżeli szukacie fajnej, wiosenno-letniej propozycji, to polecam Wam rzucić okiem na Peach Daiquiri.

Co powiecie na ten kolor? Podoba Wam się? Dajcie koniecznie znać jaki Wy macie aktualnie odcień na paznokciach :)) (moje obecnie są w baaaaaaardzo kiepskim stanie. Złamałam dwa aż do krwi w związku z czym lakierowych notek przez chwilę nie będzie.)

Buziaki, Magda
PS.Czy Wy też macie taką piękną jesień za oknem?!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1