środa, 14 maja 2014

MOJA 3! Buble kosmetyczne!

Hej, hej!

W moim słowniku kosmetycznym rozróżniam 4 typy produktów. 
Po pierwsze 'must have', kosmetyki które mam zawsze i bez zastanowienia sięgam po kolejne opakowania. Po drugie 'ulubieńcy'- produkty, które się u mnie sprawdzają i co jakiś czas do nich wracam. W moim przypadku są to np. ulubieńcy miesięczni. 
Trzecia kategoria, to 'średniaki', kosmetyki które ani mnie nie zachwycają, ani nie rozczarowują. 
Ostatnią, czwartą kategorie tworzą buble. Tutaj chyba tłumaczyć nie muszę ;) Produkty, które się nie sprawdzają, rozczarowują, czasem nawet dają niepożądany efekt, ale i wkurzają ;) 

Postanowiłam zrobić serię notek, w którym pokażę Wam po trzech przedstawicieli każdej z wyżej wymienionych przeze mnie grup. Zacznę od tej najgorszej. BUBLI. 


Przedstawicielami najgorszej kategorii są:

 1. Tusz do rzęs AERO VOLUME, AVON (a won mi z tym!) :D
Recenzja! Maskara kruszy się i osypuje w ciągu dnia. Dość szybko wysechł na wiór, same możecie zobaczyć. Żeby uzyskać jakikolwiek efekt musimy spędzić pół godziny na malowaniu jednego oka :P co za cenę prawie 40zł. uważam za kiepski żart. 

2.Peeling enzymatyczny, Lirene

Nie zauważyłam jakiegokolwiek efektu peelingu. Stosowałam go codziennie, z kilkudniowymi przerwami, cienką warstwą, grubą, na 15min, na 30min. za każdym razem efekt był taki sam, ŻADEN!
Oprócz tego w swoim składzie na 3cim miejscu ma ukochany przeze mnie składnik: 

3.Baby Lips, Maybelline.
Ten produkt nie tylko mnie rozczarował ale też niesamowicie zdenerwował. Tutaj o nim mówiłam. Szumnie reklamowany, polecany przez każdego- postanowiłam wypróbować. Kolor jaki wybrałam wybitnie 'żółci' zęby. O jakimkolwiek efekcie nawilżającym możemy zapomnieć, a do tego na ustach pozostawia bliżej nieokreślone farfocle, które wyglądają nieestetycznie i niechlujnie.

Ufffffffffffff! Pamiętajcie, tych produktów Wam NIE POLECAM, ODRADZAM i PRZESTRZEGAM :D
Post jest trochę chaotyczny, ale same rozumiecie- nerwy! :D Koniecznie dajcie znać czy miałyście któryś z tych produktów i jak się u Was sprawdzał! 

Teraz kiedy emocje opadły,żegnam się z Wami i do następnej notki! :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1