środa, 28 maja 2014

Majowe zakupy kosmetyczne!

 Hej, hej!
Maj już prawie za nami! Nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko leci! Jeszcze niedawno wyczekiwałam pierwszych śladów wiosny, a dzisiaj śmigam w sukienkach i krótkich spodenkach!


Miniony miesiąc nie był jakiś mega obfity w zakupy kosmetyczne. Tym razem nabyłam tylko te rzeczy, które naprawdę były mi potrzebne lub czaiłam się na nie długo :)


Postanowiłam skusić się na zestaw próbek kremów BB ze skin 79. Miałam kiedyś jedną i stwierdziłam, że chciałabym dać im jeszcze szansę. (próbka kremu BB z it's skin z Glossy Boxa sprawdza się na tyle dobrze, że rozbudziła moją ciekawość co do innych produktów tego typu.)


Majowy Be Glossy okazał się całkiem ok, pomijając Playboya i Got2B :P w pudełeczku znalazła się miniaturka serum z witaminą C, płyn micelarny z Yoskine, rozświetlająca maska z It's skin oraz kuleczki z Cashmere. 


Na wyprzedaży -49% zakupiłam tylko dwa tusze. Rimmel oraz Wibo. Kilka dni temu w moje ręce wpadł neonowy żółty z Wibo, Ibiza. Byłam bardzo podekscytowana tym produktem, jednak mój entuzjazm znacząco osłabł po nałożeniu go na paznokcie. Z pewnością Wam pokażę! 


Najświeższe zakupy to żele do mycia twarzy, na dzień LRP-Toleriane oraz na noc, Bioderma- Sebium (szukałam produktów z Caudelie, ale niestety żadna z aptek nie miała ich w swoim asortymencie :( ) 
Zdecydowałam się również na filtr przeciwsłoneczny, gdyż za chwilę sięgnę denka. Postawiłam na Vichy. Dostałam mnóstwo próbek, zadowolona wróciłam do domu i składam dla Was notkę! :)

Jeżeli miałyście którykolwiek z tych produktów, koniecznie dajcie mi znać jak i czy się u Was sprawdzał! :) Jak tam Wasze zakupy majowe? 

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1