czwartek, 22 maja 2014

MAC, Blot Powder Pressed. Ulubieniec ostatnich miesięcy!

Hej, hej!

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją pudru, którego używam od kilku miesięcy. Myślę, że poznałam się już z nim na tyle aby móc się o nim wypowiadać i raczej niczym mnie już nie zaskoczy :)
Jak już mówiłam do kosmetyków MAC podchodziłam sceptycznie. Wszechobecne zachwyty nad marką oraz stosunkowo wysoka cena niezbyt mnie zachęcały. Postanowiłam jednak spróbować :)


 Producent mówi:
"Blot Powder zawiera substancje absorbujące i redukujące widoczne wydzielanie się sebum. Unikatowy puder został stworzony z myślą o wizażystach potrzebujących produktu, dającego natychmiastowy efekt zmatowienia bez dodawania zbędnego koloru oraz bez pozostawiania pudrowego filmu na twarzy. Utrwala podkład i nadaje twarzy piękne wykończenie. Używaj go, jeśli potrzebujesz częstych poprawek. Można go nakładać gąbeczką dołączoną do kompaktu lub za pomocą pędzla do pudru..."


Produkt otrzymujemy w dodatkowym kartoniku. Za 12g. kosmetyku musimy zapłacić 100zł. (ja swój zakupiłam w salonie MAC)

 dla zainteresowanych skład:

Opakowanie jest bardzo solidne. Spadło mi kilka razy i nic się z nim nie działo. 

Kosmetyk aplikuję moim ulubionym pędzlem, Hakuro H55

Co jeżeli chodzi o działanie?
Już po pierwszym użyciu byłam zadowolona, ale postanowiłam stłumić swój zachwyt i poczekać na kolejne testy. 

Produkt jest bardzo drobno zmielony, przez co na twarzy wygląda bardzo delikatnie. Nie jest to puder kryjący, ładnie wyrównuje koloryt. Buzia po jego zastosowaniu wygląda na gładką i zdrową. 


Mat utrzymuje się na twarzy praktycznie przez cały dzień. Świetnie współgra z podkładem, nie zmienia koloru w ciągu dnia, wygląda naturalnie i nie ściera się nierównomiernie.

Pisząc o Blot Powder Pressed nie sposób nie wspomnieć o wydajności produktu, która jest powalająca. Używam go od ok.4 miesięcy, a pojawiło się jedynie niewielkie wgłębienie. Żadne denko, żadne okruchy. Szok! :D


Przyznam szczerze, że ten zakup przekonał mnie do dalszych testów produktów tej firmy. Wiem, że za jakiś czas skuszę się na korektor i rozświetlacz. (pomijając fakt, iż Plumful mnie prześladuje :D )

Znacie ten produkt? Jaki jest Wasz stosunek do firmy MAC? Macie swoich ulubieńców? 
Jaki jest Wasz ulubiony puder? Piszcie koniecznie! :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1