środa, 9 kwietnia 2014

FIT! Zdrowy, wiosenny koktajl!

Hej, hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją wiosennej, zdrowej i przepysznej przekąski! 
Będzie to zielony smoothie,koniecznie musicie go wypróbować, nawet jeśli nie lubicie szpinaku :)


Do zrobienia wiosennego koktajlu potrzebujemy: banana, pomarańczy, dwóch garści zielonego szpinaku i mleka (ja dodałam jeszcze ok. 2 łyżek jogurtu, żeby był bardziej kremowy.)
Wszystkie składniki myjemy, rozdrabniamy i wrzucamy do blendera. I już! Przepyszna przekąska gotowa w 3min! 



Jak wiecie planuję wprowadzić na bloga tematykę żywieniową, dlatego koniecznie dajcie mi znać, co myślicie o mojej propozycji!  :) pomysły na kolejne przepisy już mam! 

Obiecuję i gwarantuję, że koktajl jest przepyszny i zdrowy! Spróbujecie? :))

Buziaki, Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1