poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Nowości kwietniowe 2014!

 Hej hej!

Przyszedł czas na podsumowanie kwietniowych nowości. Jestem z siebie zadowolona. Kupowałam (prawie) tylko te rzeczy, które były mi potrzebne, lub 'chodziły za mną' od dawna. Same wiecie jak jest, nie przedłużając zapraszam do przeglądu nowych produktów: 

-Tusz Essence, I love Extreme. Kupiłam go by mieć coś w pogotowiu, bo jego poprzednik z Avonu kiepsko się sprawdza klik! Postanowiłam spróbować czegoś nowego, niedługo pojawi się o nim recenzja, ale powiem już teraz ODRADZAM!
-Revlon, pomadka i balsam do ust w jednym, Just Bitten Kissable. Idzie wiosna, same rozumiecie ;)
-Jajeczko Eos o smaku/zapachu miętowym kusiło mnie już od dawna. W końcu zdecydowałam się na jego zakup.

-Nad serum Flavo-C zastanawiałam się już jesienią, w końcu wpadło w moje ręce.
Mgiełki z B&BW były zakupem nieplanowanym, ale nadarzyła się świetna okazja. Zaopatrzyłam się w dwa zapachy i już je uwielbiam. Twilight Woods oraz Sea Island Cotton.


kolejnymi nowościami były te z Glossy Boxa, jak dla mnie to najlepsze pudełko, które miałam okazję zakupić. Szykuję już dla Was post z kwartalnym podsumowaniem GB :))

Jak zapewne wiecie w SP była promocja kup 1 lakier, drugi otrzymasz za 1gr. Dwie buteleczki dostałam od koleżanki, na kolejne dwie skusiłam się sama :)
-Fiji, Muchi, muchi, Peach daiquiri, Lacquered up. Zapas na lato uzupełniony! Spodziewajcie się kilku notek paznokciowych :D (Który z nich chcecie zobaczyć jako pierwszy?) :)


Same widzicie, że nie było tego wiele! (no może poza lakierami) Maj również nie szykuje się inny :) Dajcie znać co wpadło w Wasze ręce! Szykujecie się na promocje w Rossmannie? Piszcie koniecznie! :)


Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1