poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowości kosmetyczne, marzec 2014!

Witajcie Kochane!

Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki, które zasiliły moje zasoby w marcu. Nie ma tego dużo, z czego bardzo się cieszę. Intensywne denko dalej trwa :) Nie przedłużając: jeżeli jesteście ciekawe co zakupiłam, zapraszam: 

-Avene, Cicalfate. Kupiłam go z zamysłem używania na podrażnienia po depilacji wąsika. Ponoć jest idealny. Póki co szału nie ma, ale wstrzymam się jeszcze z ostatecznym wyrokiem ;)
-Essie: nudziak to Vanity Fairest, ma w sobie malutkie, srebrne drobinki, które cudownie wyglądają w słońcu. Niebieski kolor 'chodził za mną' od jakiegoś czasu. Udało mi się znaleźć idealny odcień: Avenue Maintain. 


-W ulubieńcach marca- KLIK! opowiadałam Wam o fioletowej kresce. Postanowiłam spróbować kredki. Ta jest z Lovely nr.59 i ma cudowny fioletowo-bakłażanowy odcień.
-Antyperspirant, Lady Speed Stick, robię sobie chwilową przerwę od Rexony :)

Ostatnimi nowościami kosmetycznymi są produkty z Glossy Boxa. Zawartość zapewne jest Wam znana. Póki co wstrzymuje się od opinii. Planuję zrobić podsumowanie kwartalne- jesteście zainteresowane? 

Znacie którąś z pokazanych przeze mnie nowości? Lubicie? A może któryś produkt przykuł Waszą uwagę i chciałybyście się o nim więcej dowiedzieć? :)
Dajcie koniecznie znać czy jesteście zainteresowane moją opinią o GB :))


Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1