piątek, 25 kwietnia 2014

NOTD #32 Wiosenne niebo! Essie, Avenue Maintain

Hej hej!

Dzisiaj szybka (i mam nadzieję) przyjemna notka :) Pisałam Wam już, że niebieski lakier 'chodził za mną' od dawna. Bikini So Teeny nadal uwielbiam, ale jest trochę za jasny, chciałam coś bardziej intensywnego, a z kolei Butler Please jest zbyt ciemny. No to mam! :) 


Essie, Avenue Maintain, bo o nim mowa, to piękny, delikatnie rozbielony, ale intensywny błękit, który świetnie wygląda na paznokciach. Cudownie będzie prezentował się latem do opalonej skóry i jasnej, koronkowej sukienki! :D


 Do wykonania manicure użyłam (standardowo już) odżywki Eveline 8w1 oraz lakieru kolorowego.


Dokładnie o taki kolor mi chodziło! Jest świeży i kojarzy mi się z beztroskim latem. Jeżeli chodzi o parametry techniczne, to powiedziałabym, że standardowo ;) Trzyma się ok 5-7dni, bardzo ładnie błyszczy i potrafi kryć już przy pierwszej warstwie (ja mimo wszystko jak zawsze aplikuje dwie cienkie)


Jak podoba Wam się wiosenne niebo, które podejrzewam będzie letnim hitem na moich paznokciach?:)
Lubicie tego typu odcienie? Dajcie znać! :)

Buziaki, Magda

PS.Moje ulubione pytanie! Jaki lakier zdobi aktualnie Wasze pazurki?? :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1