wtorek, 15 kwietnia 2014

Najlepszy sposób na mycie pędzli!

Hej, witajcie!
Sposobów na mycie pędzli jest nieskończenie wiele. Płyny, szampony, rękawice. Przetestowałam kilka z nich i zawsze nie do końca byłam zadowolona. Nie od dziś wiadomo, że najprostsze rozwiązania są najlepsze (ale też czasem najtrudniej na nie wpaść ;)

Podczas mycia pędzli szamponem przeszkadzało mi to, że było mnóstwo piany, a efekt mizerny. Często trzeba było nanosić poprawki, bo kosmetyk nie do końca radził sobie z pozostałościami produktów do makijażu. 



Baaardzo dawno temu podpatrzyłam (już nawet nie pamiętam gdzie) genialny, banalnie prosty sposób.
Jaki? Mydło w kostce! To był strzał w 10! 



Pędzle są idealnie domyte już przy 'pierwszym podejściu', nie ma całego zlewu piany. Mydło jest tanie i bardzo wydajne. 
Moczę pędzel w letniej wodzie, namydlam, spłukuję i gotowe! :)


Jestem przekonana, że nie ma lepszego, skuteczniejszego i tańszego rozwiązania na mycie naszych pupilków! :)


Dla mnie ten sposób jest idealny. Nie musimy kupować specjalnych płynów, czy rękawic. Wiem, że pewnie spora część z Was zna tą metodę, ale jeśli pomogę chociaż jednej osobie, będę bardzo zadowolona!


Koniecznie dajcie mi znać jak Wy myjecie swoje pędzle i jakich specyfików do tego używacie! 
Czy mój wpis okazał się dla Was pomocny? Piszcie! :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1