środa, 23 kwietnia 2014

AVON, AERO VOLUME mascara. Tusz warty polecenia?

 Hej hej!


Tusz do rzęs od początku istnienia mojego makijażu zajmuje wysoką pozycję. O ile podkład, puder, czy cienie mogę pominąć, tak maskara zawsze być musi. Inaczej nie ma mowy o moim makijażu. 
Ulubieńcem w tej dziedzinie jest MaxFactor 2000Calorie, o którym pisałam Wam już wieeele razy. Mimo wszystko same wiecie jak to jest, czasem po prostu chce się przetestować coś innego.

Jakiś czas temu Glossy Boxie znalazłam nowość Avon, AERO VOLUME mascara. Brzmi intrygująco i kusząco. Jego cena to 37zł za 7ml. 

Producent mówi:
Efekt pogrubionych, lekkich i uniesionych rzęs. Super lekka formuła z cząsteczkami wypełnionymi powietrzem sprawia, że rzęsy są pogrubione, a jednocześnie lekkie i uniesione.
Szczoteczka o unikalnym kształcie z długimi, miękkimi włóknami unosi rzęsy i równomiernie pokrywa je tuszem. 


Co z tego wyszło? Zobaczcie same! 

Już przy pierwszej aplikacji szczoteczka sprawiała mi problem. Trzeba się nieźle namachać aby efekt był widoczny i baaardzo postarać aby nie ubrudzić powieki. 
Tusz ma standardową konsystencję. Nie skleja rzęs, ładnie je rozdziela. Nie tworzy efektu pajęczych nóżek. Jeżeli chodzi o jego trwałość, to pod koniec dnia zauważam małe czarne kopki pod oczami, czego nie znoszę. Nie jest ich wiele, ale zdarza mu się kruszyć i osypywać. 
Używam go ok. miesiąca i zauważyłam, że bardzo wysechł w buteleczce.


Tak prezentuje się na rzęsach przy dwóch warstwach:













Uważam, że produkt ten nie jest wart swojej ceny. Za 37zł. możemy mieć o wiele lepszą maskarę (mówię oczywiście o MF ;) Minusem jak dla mnie jest też jego aplikacja, która zajmuje wieki, a rzadko kto rano ma ochotę malować rzęsy pół godziny. Kolejnym aspektem, który dyskwalifikuje u mnie ten produkt jest fakt, że pod koniec dnia zdarza mu się kruszyć, przez co tusz mamy pod oczami, a nie na rzęsach.

Nie polecam tego tuszu i z pewnością do niego nie wrócę. Znacie? Lubicie?
Jaka jest Wasza ulubiona maskara, która sprawdza się u Was od zawsze? :) Piszcie koniecznie!

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1