środa, 12 marca 2014

Tołpa, mleczko do demakijażu. Czy jest warte polecenia?

Hej, hej!

Witam serdecznie! Ostatnio postanowiłam rozpocząć subskrybcję Glossy Boxa. W lutowym pudełku znalazło się m.in. mleczko do demakijażu. Nie będę ukrywać, że moja pierwsza reakcja była: 'o nieeeeeeeeeee, mleczko?!' Po prostu nie przepadam za tą formułą. Kojarzy mi się z utratą wzroku na 5min, rozciapanym makijażem po całej twarzy i rozwarstwionym wacikiem na rzęsach :D

(nie zwracajcie uwagi na brudną buteleczkę. Opakowanie jest matowe, a 'wiórki' znajdujące się w pudełeczku były czarne. Mam nadzieję, że same rozumiecie.)



Mimo wszystko postanowiłam walczyć sama ze sobą i wypróbować coś w końcu znanej i wychwalanej marki ;) (nawet mleczko)

 szybki podgląd na skład:

Przede wszystkim na wstępie pragnę zaznaczyć, że bardzo podoba mi się opakowanie kosmetyku. Producent umieszcza małe ciekawostki na buteleczce, co czyni ją bardziej ciekawą i przyjemną w odbiorze. Zamknięcie kosmetyku jest na 'klik', który bardzo mi odpowiada. Konsystencja typowa dla mleczka, rozwodzić się na ten temat nie będę ;) Zapach produktu jest piękny! Kojarzy mi się z kremem bambino, czy pudrem dla dzieci. Bardzo przyjemny.

Ale co jeżeli chodzi o działanie? 
Wiecie co? Jest mi wstyd, że tak pochopnie oceniłam ten produkt ;) Kosmetyk świetnie radzi sobie z podkładem, pudrem i bronzerem. Jeżeli chodzi o makijaż oka, to większość produktów jest zmyta przy pierwszym podejściu. Jedynie tusz się trochę rozmazuje, ale to chyba normalne. Po zastosowaniu mleczka myję jeszcze twarz żelem, ale mimo wszystko jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego skutecznością.
Nie szczypie, nie podrażnia. Nie powoduje ściągnięcia, czy zaczerwienienia skóry. Czasem zdarza mu się powodować chwilową mgiełkę, ale poza tym wszystko jest ok :)


Ogólne podsumowanie: 
+skutecznie usuwa makijaż
+nie ciapie się na twarzy :D
+wydajny, wystarczy niewielka ilość nałożona na wacik
+nie podrażnia okolic oczu
+pięknie pachnie
+schludne opakowanie (no chyba, że ktoś je ubrudzi, jak ja)
+dostępność
-zdarza mu się powodować chwilową mgłę na oczach

Moja ocena: 4,5/5


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem. Ciesze się, że miałam możliwość przetestowania kosmetyku marki Tołpa. Produkt zachęcił mnie do zakupu innych kosmetyków tej firmy :) Jeżeli lubicie mleczka, albo po prostu chcecie przetestować coś nowego, warto zwrócić uwagę na ten kosmetyk. 

Miałyście ten produkt? Lubicie mleczka do demakijażu? (to chyba w sumie pytanie retoryczne :D)

Co możecie mi polecić jeżeli chodzi o kosmetyki Tołpy? Za wszelkie propozycje z góry dziękuję :))

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1