środa, 26 marca 2014

Serum Dermedic Hydrain3 Hialuro. O co tyle szumu?!

Witajcie! :)

Do dzisiejszej notki podchodziłam jak przysłowiowy pies do jeża. Kilka razy. Niechętnie. Dlaczego? Dlatego, że ciągle próbowałam dać mojemu bohaterowi szansę. Niestety na zwrot akcji się nie zapowiada więc pora się z nim rozprawić! 

Mowa o osławionym serum marki Dermedic- Hydrain3 Hialuro. Zbiera praktycznie same pozytywne opinie, skusiłam się na nie w okresie zimowym. Wiedziałam, że moja skóra będzie potrzebować dodatkowego nawilżenia. Ale od początku! :)



Trafiła mi się fajna okazja, bo za serum i krem pod oczy zapłaciłam coś ok 40zł. w pobliskiej aptece.

 Kilka słów od producenta: 

Serum zamknięte jest w ładnej, błękitnej buteleczce z pipetką. Zapach jest przyjemny, jak dla mnie kwiatowy.
Konsystencja produktu jest bardzo rzadka, trzeba uważać przy aplikacji. Po rozsmarowaniu kosmetyku na twarzy czekałam na efekt WOW, który niestety za żadnym razem się nie pojawił. Dodam, że jest to kosmetyk do cery przesuszonej (ja posiadam normalną więc teoretycznie powinien sobie super poradzić).

Produkt bardzo szybko się wchłania, nie klei się i nie podrażnia mojej skóry. Pozostaje jednak widoczny na twarzy, dość mocno się błyszczy, dlatego też używam go tylko na noc. (nie wiem jak sprawdziłby się pod makijaż.) 


W zimowym sezonie moja skóra potrzebowała dodatkowego nawilżenia, liczyłam na to, że owe serum jej to zapewni. Niestety przeliczyłam się. Buzia szybko spija kosmetyk i... i już. Przesuszone partie skóry były nadal przesuszone, dopiero krem ratował sytuację.
Nie zauważyłam żadnego nawilżenia, wygładzenia i ochrony przed utratą wilgoci.



Aktualnie używam go mieszając z kremem. Tutaj sprawdza się o wiele lepiej. Potęguje jego działanie i w ten oto sposób zużyje je do końca.


Kolejny raz przekonałam się, że to co sprawdza się u większości, niekoniecznie musi sprawdzić się u mnie. 
Niestety ja tego kosmetyku nie polecam. Uważam, że 'zwykły' krem spisuje się o wiele lepiej. 

PS.Zdaje sobie sprawę z faktu, iż serum powinno się aplikować pod krem. Producent jednak o tym nie wspomina, a recenzje, które czytałam mówiły o stosowaniu kosmetyku solo. Kupiłam go właśnie z takim zastosowaniem. 

Znacie ten produkt? Jaka jest Wasza opinia? A może chcecie go zakupić? Piszcie koniecznie, chętnie z Wami porozmawiam! :))

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1