piątek, 14 marca 2014

Peeling myjący przeciw zaskórnikom, Under 20! Czy jest wart zakupu?

Hej, cześć, witajcie! :)

Będąc ostatnio w rodzinnym domu dorobiłam się peelingu myjącego z Under 20. Zazwyczaj omijałam tego typu produkty szerokim łukiem bojąc się podrażnienia. Wybierałam peelingi enzymatyczne, które delikatnie pozbywają się naskórka. Byłam przeciwna częstym peelingom mechanicznym.


Producent mówi:

Szybki podgląd na skład:

Tak jak mówiłam wcześniej, początkowo nie byłam przekonana do tego typu produktów. Użyłam go kilka razy (teraz używam go co 3-4 dni) i zdanie zmieniłam, ale od początku.
Kosmetyk umieszczony jest w 150ml. tubki, z której bez problemu możemy aplikować pożądaną ilość produktu. Konsystencja peelingu jest dość rzadka, ale nie spływa w zastraszającym tempie z dłoni. 

Zapach jest świeży, nie utrzymuje się długo na skórze. Jeżeli chodzi o działanie kosmetyku jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Drobinki nie są ostre, przez co nie podrażniają mojej twarzy, dokładnie i delikatnie oczyszczają buzie pozbywając się obumarłego naskórka. Nie zauważyłam ściągnięcia, czy przesuszenia skóry. Już po pierwszym użyciu poczułam różnicę. Skóra stała się bardzo gładka i miękka, a co najważniejsze nie była podrażniona, czego obawiałam się najbardziej. 


Ogólne podsumowanie
+skutecznie pozbywa się martwego naskórka
+świetnie wygładza cerę
+drobinki nie są ostre, przez co kosmetyk nie podrażnia
+nie powoduje ściągnięcia, czy przesuszenia skóry
+świeży zapach
+cena ok.10zł
+dostępność
-nie redukuje zaskórników :P

Moja ocena 4/5



Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się niczego wielkiego po tym produkcie, a tu proszę, mamy małą rewolucję. Zaczynam zastanawiać się nad sensem używana peelingu enzymatycznego i bardzo prawdopodobne, że z niego zrezygnuję. Nie mówię, że na rzecz tylko tego produktu, ale z pewnością peeling myjący Under 20 'otworzył mi oczy' na tego typu kosmetyki ;)

Jakich peelingów używacie? Preferujecie mechaniczne czy enzymatyczne ścieranie naskórka? Możecie polecić mi jakieś peelingi myjące? Znacie prezentowany przeze mnie produkt? :) Piszcie koniecznie!

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1