poniedziałek, 3 marca 2014

Nowości kosmetyczne, luty 2014!

Hej, hej!

Witam Was bardzo serdecznie. Dzisiaj zaplanowałam pokazać Wam nowości kosmetyczne, które zasiliły moje szuflady w lutym. Nie jest tego dużo, tak jak zapowiadałam. Miesiąc był zbyt krótki na zakupy! ;)

Jeżeli jesteście ciekawe moich nowości, zapraszam serdecznie!

W moje ręce trafiło pudełeczko ShinyBox. Znalazłam w nim m.in. peeling z Green Pharmacy, krem do stóp z Organique, pomadkę w płynie Paese, czy spray odświeżający włosy z KMS. (oczywiście poszczególne produkty znajdą się w oddzielnych notkach) :)



Dzięki karcie podarunkowej postanowiłam odwiedzić salon MACa. Zakupiłam puder i bronzer. O tych kosmetykach również pojawią się oddzielne posty, ale już mogę powiedzieć, że ich wydajność mnie powala!



Ostatnimi rzeczami są Essiątka! :) 
-Watermelon, nie sądziłam, że aż tak bardzo ten kolor przypadnie mi do gustu, wiosno drżyj! :D
-Sole Mate, to właśnie jego pokażę Wam na zakończenie zimowych postów paznokciowych, będzie pięknym uwieńczeniem sezonu ;)
-Smokin Hot, który trafił w moje ręce przypadkiem ;)Tutaj zobaczycie go w pełnej krasie. 


To już wszystkie moje nowości! Jestem z siebie dumna, ponieważ ich ilość nie jest przytłaczająca. Aktualnie nastawiłam się na tryb zużywania. Wszelkie cynamonowe, słodkie żele, balsamy i masła muszą ustąpić miejsca w szafce wiosennym następcom! ;)


A co u Was? Co ciekawego nabyłyście w lutym? Z jakich zakupów jesteście najbardziej zadowolone? Piszcie koniecznie, jestem strasznie ciekawa! :))



Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1