poniedziałek, 31 marca 2014

Lakiery do paznokci- wiosna 2014!

Hej, hej!
Witam serdecznie w pierwszej wiosennej notce! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam lakiery, do których 'ciągnie mnie' w sezonie wiosennym i wiem, że to one najczęściej będą lądować na moich dłoniach. Kiedy wszystko budzi się do życia, stawiam na pastele i delikatne kolory. Jeżeli jesteście ciekawe moich propozycji, zapraszam! :)



Ostatnimi czasy zrobiłam czystki w lakierach. Zostało mi może max. 25 z czego bardzo się cieszę. (dla innych to mało, dla innych dużo. Dla mnie wystarczająco.) Inne odcienie zalegały w pudełku, były nieużywane więc poszły w świat. Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo zostawiłam tylko te buteleczki, które lubię i używam z ogromną przyjemnością. 
Wam też polecam zrobić wiosenne wietrzenie magazynów! :)

 Pierwsza trójka:
-Biel (Essie-Blanc) Jeszcze nie gościł na blogu, ale w przyszłości to się na pewno zmieni. Pasuje do wszystkiego i wbrew pozorom bardzo przykuwa wzrok.
-Kolejnym kolorem jest mój ukochany błękit, o którym opowiadałam Wam milion razy (Essie-Bikini So Teeny KLIK) Uwielbiam go, jest delikatny, pastelowy ale ma w sobie to coś! :)
-Mięta idealna to Essie-Mint Candy Apple KLIK Lakier- legenda. Co tu dużo mówić? Wygląda cudownie w słońcu, na opalonych dłoniach, a nawet stopach.


Druga grupa:
-Nudziak, który pasuje do każdej stylizacji, o każdej porze roku i do każdej długości paznokci. Trzeba tylko znaleźć swój idealny odcień, w przeciwnym wypadku nasze dłonie mogą wyglądać trupio i nieatrakcyjnie. Mój kolor to Essie- Spaghetti Strap KLIK Powala trwałością. Używam go wtedy kiedy nie mam pojęcia na jaki kolor się zdecydować, lub gdy chcę postawić na naturalny, świeży look.
-Pastelowy róż, to odcień, który nie każdemu przypadnie do gustu. U mnie sprawdza się świetnie. Wygląda dziewczęco i schludnie. Essie- Cascade Cool KLIK
-Ostatnim prezentowanym przeze mnie lakierem jest Essie- Status Symbol KLIK. Ulubieniec zeszłego lata. Brakuje mi słów, żeby opisać jak bardzo przypadł mi do gustu! Z ogromną przyjemnością do niego wracam!

Tak jak mówiłam. Lakierów nie ma dużo, ale są to moje hity absolutne, które uwielbiam i z czystym sumieniem polecam! :)

Podobają się Wam te kolory? Na jakie odcienie stawiacie wiosną? Koniecznie dajcie znać co sądzicie o moich propozycjach! :))

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1