poniedziałek, 17 marca 2014

Krem do rąk, Isana 5,5% Urea. Lepszy niż jego poprzednik 5%?

Hej, hej! 

Isana, to marka Rossmannowska, którą znam i lubię. Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek trafiła na bubla. Krem z 5% wyciągiem z mocznika pojawił się w Tanich Hitach Kosmetycznych- KLIK! 
Kiedy na półce zobaczyłam 5,5 Urea postanowiłam się skusić! 


kilka słów od producenta:

rzućmy okiem na skład:

Decydując się na zakup miałam w pamięci gęstą konsystencję, pachnącą bardzo przyjemnie kosmetykami dla dzieci (tak było w przypadku wersji z 5% urea.) Strasznie się zdziwiłam kiedy przy pierwszym użyciu zobaczyłam, że ta wersja kremu jest o wiele rzadsza i nie pachnie. W zasadzie czuć tylko specyficzny zapach mocznika. Krem jest lekki, szybko się wchłania (za szybko! ciągle pamiętając o poprzednim opakowaniu, kupiłam go z myślą u stosowaniu na noc). Delikatnie nawilża i odżywia skórę.


Ogólne podsumowanie:
+nawilża i odżywia skórę
+szybko się wchłania
+lekka konsystencja
+cena
+dostępność
+wydajność produktu
-jak dla mnie jest zbyt lekki

Moja ocena: 4/5


Nie jest jednak to coś, czego się spodziewałam. Krem sam w sobie nie jest zły, ale jego 'słabsza' wersja jest dla mnie o wiele lepsza. Często jest tak, że firmy chcą ulepszyć skład/formułę i nie wychodzi im to najlepiej. Ciesze się, że starsza wersja jest ciągle dostępna.
Jeżeli znacie krem z 5% wyciągiem z mocznika i jego konsystencja jest dla Was dobra, to przy nim pozostańcie. Jeśli jednak jest dla Was za ciężka, to dzisiaj przychodzę z alternatywą  :)

Znacie ten produkt? Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk? Co sądzicie o marce Isana? Lubicie tak jak ja? :)) Dajcie znać! 

Buziaki, Magda 
PS.Gdzie ta wiosna?! :(


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1