poniedziałek, 24 lutego 2014

Suszysz włosy? Ten produkt jest dla Ciebie, odbudowujący krem termiczny.

Hej, hej!

Dzisiaj pokażę Wam produkt, który w mojej kosmetyczce musi i być i koniec ;)
Włosów nie suszę po każdym umyciu (szczerze nie znoszę tej czynności!) ale od kiedy je ścięłam zdarza mi się to trochę częściej. Jeżeli decyduje się na użycie suszarki nakładam odbudowujący krem termiczny, Pro-Keratin Refill, Loreal.


Zapewnienia producenta:

Produkt zakupiłam w sklepie fryzjerskim jakiś czas temu za ok 60zł. Używam go zawsze przed suszeniem włosów. Ilość, którą pokazałam na zdjęciu w zupełności wystarcza. Krem ma fajny, kwiatowy zapach. Niestety nie utrzymuje się on długo na włosach. 
Jego konsystencja, a jakżeby inaczej jest kremowa :D gęsta i treściwa. Dobrze rozprowadza się na włosach.
Różnica jest wyczuwalna już po pierwszym użyciu. Włosy są sypkie, baaardzo gładkie, lejące się i miękkie. 
Efekt ten utrzymuje się do następnego mycia, a przy tym włosy nie są przesuszone przez suszarkę ;)
Nie zauważyłam obciążenia włosów, kosmetyku używam od połowy głowy w dół ;)  

Ogólne podsumowanie:
+działanie 
+ochrona przed czynnikami zewnętrznymi
+poręczne opakowanie
+krem jest baaardzo wydajny
+ładny, kwiatowy zapach
-cena

Moja ocena: 5/5


Pragnę zaznaczyć, iż w odbudowę włosa nie wierzę. Moim zdaniem sprawę ratują tylko nożyczki. Za to w ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i suszarką, tak. Właśnie w tym celu używam kremu termicznego i sprawdza się bardzo dobrze.

Jak dla mnie jest to kosmetyk, który powinna mieć każda kobieta używająca suszarki.
A jakie jest Wasze podejście do tego typu produktów? Używacie czy uznajecie je za zbędny krok? Suszycie włosy? :)) Piszcie koniecznie, jestem ciekawa jak to u Was wygląda! :)))

Buziaki,Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1