środa, 12 lutego 2014

Pierre Rene, Skin Balance- podkład idealny?

Hej, hej!

Witam Was serdecznie w kolejnym poście. Dzisiaj zapraszam na recenzję kolorówki, co rzadko się u mnie zdarza ;) Podkładu nie używam praktycznie od późnej wiosny do jesieni. Po prostu nie widzę potrzeby i już. 

Jesienią jednak wszystko się zmienia. Podkład traktuje jako dodatkową ochronną warstwę ;)
Zazwyczaj nie narzekam na tego typu kosmetyki, mam wrażenie, że wszystkie się u mnie dobrze sprawdzają :)
Ostatnie mrozy i silny wiatr dały się we znaki mojej twarzy. Zrobiła się miejscami przesuszona i ogólnie kapryśna. Postanowiłam zakupić osławiony już podkład Pierre Rene, Skin Balance (po uprzednim wypróbowaniu go u koleżanki.) 



Kilka słów od producenta:


Kosmetyk zakupiłam w Naturze za 22zł. Podoba mi się jego opakowanie- szklana, solidna buteleczka z pompką. Ilość podkładu możemy kontrolować. Zapach jest słodki, trochę ciasteczkowy- dla mnie ok :) Produkt jest gęsty ale łatwo rozprowadza się po twarzy. Krycie faktycznie jest dość mocne, ale na szczęście możemy je stopniować. Do aplikacji podkładu używam pędzla, dokładnie rozcierając go na twarzy. Podoba mi się to, że świetnie stapia się ze skórą i z powodzeniem możemy nie używać pudru (ja mimo wszystko wolę utrwalić kosmetyk.) 



Jeżeli chodzi o trwałość podkładu, to faktycznie wyróżnia się on na tle innych kosmetyków. Wieczorem przy demakijażu widzę to na płatkach kosmetycznych (co wcześniej rzadko mi się zdarzało).
Nie zauważyłam też aby kosmetyk ścierał się nierównomiernie, tworzył smugi czy inne cuda. Nie zapycha mnie i nie podrażnia. Jest mega wydajny i nie tworzy efektu maski. No chyba, że się postaramy :D



Jestem zadowolona z tego produktu i z przyjemnością zużyję go do końca. Wydaje mi się, że będzie dobrze współgrał z cerą normalną jak i suchą. Do tłustej może mieć za bogatą konsystencję.
Jeśli szukacie kryjącego, trwałego podkładu w atrakcyjnej cenie, warto zwrócić uwagę na kosmetyk marki Pierre Rene :)

Znacie ten produkt? Jakich podkładów używacie? Macie swojego ulubieńca czy ciągle poszukujecie ideału?
Piszcie koniecznie, jestem bardzo ciekawa :))

Buziaki,Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1