piątek, 28 lutego 2014

NOTD# 29 Essie, Smokin Hot- kwintesencja zimowych dni?

 Hej!
Zapraszam Was na jeden z ostatnich wpisów w tematyce zimowej :) Ostatnio w moje ręce dzięki uprzejmości Pauliny z bloga http://wendysnook.blogspot.com/ wpadł Essie, Smokin Hot. Przesyłki się nie spodziewałam, a lakier zaskoczył mnie baardzo! Jeżeli jesteście ciekawe jak prezentuje się na moich pazurkach, to patrzcie! ;)



Lakier jest typowo 'essiakowy'. Do pełnego krycia wystarczają dwie cienkie warstwy. Szybko schnie, nie robi smug, ani innych tego typu problemów ;) Trwałość również jak na Essie przystało świetna, 5-7 dni z bazą i topem. 


Kolor na paznokciach jest zdecydowanie ciemniejszy, niż ten w buteleczce. Mimo wszystko bardzo mi się podoba. Określiłabym go jako ciemną szarość wpadającą w fiolet. Odcień jest bardzo nietypowy i niepowtarzalny, co czyni go ciekawym i intrygującym. Jak dla mnie jest to idealna propozycja na jesienno-zimowe dni. Idealnie współgra z różnego rodzaju swetrami i ciepłymi dodatkami.


Co powiecie na Smokin Hot? Podoba Wam się? Lubicie tego rodzaju kolory zimą? Dajcie znać jaki lakier macie aktualnie na paznokciach! (uwielbiam to pytanie! ogromną przyjemność sprawia mi wyszukiwanie Waszych kolorów) :)

Buziaki, Magda
PS.Trzymajcie kciuki, jestem w trakcie tworzenia notki ze swoimi zakupami ubraniowymi, mam nadzieję, że zdjęcia mi jakoś wyjdą. Jesteście nimi w ogóle zainteresowane? :D 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1