piątek, 7 lutego 2014

Bath&Body Works, Warm Vanilla Sugar- woda toaletowa. Czy jest warta zakupu?

Hej!

Produkty z Bath&Body Works są pożądane przez blogerki kosmetyczne. Wcale się nie dziwię, marketing robi swoje. Większość z nas chce przetestować nową markę, która jest tak głośno wprowadzana na rynek polski.
Przyznam szczerze, że najbardziej w tym sklepie urzeka mnie zapach i kolory, a nie same właściwości produktów. W niedługim czasie ukaże się kilka notek z tymi kosmetykami, zobaczycie co mam na myśli.

Dzisiaj przychodzę z recenzją wody toaletowej, która niestety mnie rozczarowała.
Skusiłam się na nią ze względu na promocję. W regularnej cenie kosztuje ona 99zł, mnie zaś wyniosła 60zł za 75ml.

Zapach jest ciepły, otulający. Czyli taki, jakie lubię najbardziej. Na myśl przywodzi mi jesień, gruby koc i przytulny, domowy nastrój. 


Bardzo podoba mi się prosty, minimalistyczny flakonik, który ładnie wkomponuje się w każdą toaletkę. 
Opakowanie jest solidne, spadło mi kilka razy ale na szczęście nic się z nim nie stało. 

Na tym niestety plusy się kończą. Jeżeli chodzi o trwałość tego egzemplarza, to jest po prostu porażka. Niezależnie od ilości psiknięć zapach utrzymuje się dosłownie przez chwilę. Początkowo wydawało mi się, że przyzwyczaiłam się do niego na tyle, że go nie czuję. Niestety po kilku testach okazało się, że nie jest on wyczuwalny również przez inne osoby :(
Jestem bardzo rozczarowana, ponieważ koleżanka ma inną wersję zapachową i czuję ją od niej przez cały dzień, przy ponoć trzech psiknięciach.


Na promocji zakupiłam jeszcze dwa inne zapachy. Mam nadzieję, że będą lepiej wypadały pod względem trwałości. Na tą chwilę śmiało mogę stwierdzić, że jeżeli chodzi o tą wersję o wiele bardziej będzie opłacało się kupić mgiełkę, która jest o wiele większa i straaaaasznie wydajna. Można używać jej co chwilę, a i tak się nie kończy! 

Niestety ta woda toaletowa przyniosła ze sobą same rozczarowania :( Według mnie zapach nie jest wart zakupu nawet w cenie promocyjnej. Chyba, że tak jak wcześniej wspomniałam mamy na myśli mgiełkę ;)
Macie jakieś doświadczenia  z tym zapachem? Może z innym? Chętnie poznam też Wasze zdanie o kosmetykach z B&BW. Jestem ciekawa Waszej opinii :)

Buziaki, Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1