poniedziałek, 10 lutego 2014

Balea, krem do stóp z 10% zawartością mocznika. Czy jest godny polecenia?

Hej witajcie!

Zimą nie powinnyśmy zapominać o pielęgnacji stóp. Ciężkie, treściwe kremy to coś, co lubię przez cały rok. Podczas ostatniej wizyty w DMie skusił mnie dopisek 'mit 10% Urea'. Kosmetyk kosztował mnie ok. 7zł za 100ml. tubkę. Jeżeli jesteście ciekawe czy jest wart polecenia, zapraszam do recenzji :)


Producent mówi:
opis z wizażu: 
Krem do stóp Balea z mocznikiem intensywnie chroni i pielęgnuje skórę stóp. Skutecznie zapobiega przesuszeniu skóry i łagodzi podrażnienia. Produkt zawiera mocznik, glicerynę, witaminę B3 oraz kwas mlekowy co pomaga utrzymać skórę stóp miękką i nawilżoną. Dzięki kremowej konsystencji łatwo go rozsmarować, krem szybko się wchłania. 


Już przy pierwszym podejściu do tego kremu moje wrażenia były bardzo pozytywne. Tubka jest wyjątkowo miękka, dzięki czemu z łatwością wydobywam produkt. Sam krem jest gęsty ale spodziewałam się czegoś cięższego. Szybko się wchłania, co też było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem, a do tego świetnie nawilża. Używam go na noc i już po pierwszej aplikacji widziałam różnicę. Skóra jest miękka, nawilżona i jakby bardziej elastyczna



Używałam już wielu kremów do stóp, ten wydaje mi się być jednym z lepszych. Bardzo ubolewam nad tym, że nie jest on dostępny stacjonarnie w Polsce. 


Jeżeli macie okazje zakupić ten produkt serdecznie Wam go polecam. Jestem przekonana, że będziecie zadowolone. Świetnie działa, szybko się wchłania i jest naprawdę niedrogi. Czego chcieć więcej? :)
Znacie ten produkt? Jakie są Wasze ulubione kremy do stóp? Piszcie koniecznie! :))

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1