czwartek, 9 stycznia 2014

Uriage, Hyseac Soin Acitf Aux Aha- zastępca Effaclar Duo?

Hej, hej!

Witam Was serdecznie! Effeclar Duo sprawdził się u mnie super-klik! Jakiś czas temu postanowiłam przetestować krem o zbliżonym działaniu. Podczas wizyty w Super-Pharm trafiłam na bardzo dobrą obsługę, która doradziła mi wypróbowanie Uriage, Hyseac Soin Actif Aux Aha. Stwierdziłam, że zaryzykuję! ;)



rzućmy okiem na skład: 

Zapewnienia producenta: (posiłkuje się wizażem)
Krem z kwasami AHA przeznaczony do skóry tłustej, trądzikowej z niedoskonałościami, zaskórnikami, rozszerzonymi porami i nierównościami na powierzchni skóry. Innowacyjne połączenie kwasu glikolowego i argininy (tzw. kompleks amfoteryczny) zapewnia właściwy poziom pH preparatu przy jednoczesnym kontrolowanym i powolnym uwalnianiu w jednostce czasu kwasu glikolowego.
Formuła produktu zawiera 2% kwas jabłkowy oraz 7% ester kwasu jabłkowego, dając łagodne działanie złuszczające aktywnie redukując liczbę zaskórników. Skóra staje się gładka, czysta, bardziej matowa i promienna. Skuteczność produktu potwierdzona w badaniach klinicznych.
Wskazania: Skóra mieszana i tłusta z tendencją do powstawania zaskórników, z rozszerzonymi porami i nierównościami skóry.



Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej, zakręcanej tubce.Jego zapach jest bardzo świeży, ale nie utrzymuje się długo na skórze.Konsystencja produktu jest bardzo wodnista, szybko się wchłania pozostawiając skórę matową. 


Przede wszystkim muszę wspomnieć o tym, że kremu nie używam codziennie. 
Traktuje go jako 'pomoc w sprawach pilnych'. Kiedy widzę, że moja skóra jest w gorszej kondycji lub gdy zaczynają powstawać jacyś nieprzyjaciele. Stosuję go na noc i już na drugi dzień widzę znaczną poprawę. Świetnie radzi sobie z niedoskonałościami, przygasza je i sprawia, że goją się o wiele szybciej, na czym mi najbardziej zależy. Skóra po jego użyciu jest również promienna i 'obudzona'.Nie wiem czy sprawdzi się na dzień, bo tak jak już wcześniej wspomniałam używam go wyłącznie na noc.



Czy Uriage Soin Actif Aux Aha jest godnym zastępcą LRP Effaclar Duo? 
Nie udzielę Wam jednoznaczniej odpowiedzi, gdyż moja cera się zmieniła. Mam o wiele mniej niedoskonałości, które nie robią się już tak często jak kiedyś, co za tym idzie nie stosuję go z taką intensywnością jak LRP. A do tego należy pamiętać, że każda skóra reaguje inaczej. Mimo wszystko myślę, że jest warty wypróbowania. U mnie sprawdza się bardzo dobrze i świetnie radzi sobie z powstającymi lub już powstałymi niedoskonałościami :)


Znacie ten produkt? Lubicie? A może są tu wierne fanki LRP Effaclar Duo? Jak radzicie sobie z niedoskonałościami? Macie sprawdzone sposoby? Piszcie koniecznie! :))

Buziaki, Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1