środa, 8 stycznia 2014

Ulubieńcy roku 2013!

Hej, hej!

Ostatni już raz wracamy do 2013 roku. Chciałabym zapoznać Was z moimi ulubieńcami. Mam nadzieję, że skorzystacie z tej notki. Ostrzegam: dzisiaj będą same ochy i achy :D 
Tak prezentuje się moja ulubiona gromada: 



Makijaż: (powala ilością produktów) :D
-cienie z Inglota, których używam od dłuuuugiego czasu. Mój makijaż zazwyczaj jest delikatny i naturalny, te kolory w zupełności mi wystarczają. Wszystko dokładnie opisywałam tutaj :)
-żel stylizujący do brwi, Wibo. Jest to pierwszy tego typu produkt, którego używam ale sprawdza się u mnie baaardzo dobrze. Lekko barwi brwi, które są przez cały dzień na swoim miejscu, a do tego kosztuje naprawdę niewiele (do 10zł.) 
-tusz Max Factor, 2000 Calorie. W tym poście się nad nim zachwycałam. Świetnie podkreśla rzęsy, nie skleja, nie kruszy się i jest bardzo wydajny. Na promocji możemy dostać go za mniej niż 20zł.  

Pielęgnacja twarzy: (mam też kilka innych produktów, jak krem z Ziaji czy fltr z Vichy, które sprawdzają się u mnie super. Nie chciałam jednak o nich mówić, bo używam ich krócej niż pół roku.) 
-Vichy, żel do mycia twarzy Normaderm. Używam go ponad rok i nie zamienię na nic innego. Świetnie oczyszcza skórę, nie podrażnia i jest meega wydajny. Tutaj znajduje się jego recenzja.
-woda termalna. Nie chodzi mi o tą konkretną z Uriage (która moim zdaniem jest najlepsza, bo nie trzeba jej osuszać ;) ale o wszystkie. Koją i uspokajają moją skórę po różnych perypetiach. Używam ich również zamiast toniku.

Kategoria włosy: (W maju udałam się na radykalne ścięcie. Z włosów bardzo długich przerzuciłam się na loba. Moja pielęgnacja jednak się nie zmieniła. Nie mam zbyt wymagających włosów, zależy mi jedynie na tym aby ich nie obciążać.) 
-odżywki do spłukiwania Dove, w tej notce ją zachwalałam. Pozostawia włosy gładkie, miękkie, lśniące, przepięknie pachnie i szybko działa. 
-Gliss Kur, dwufazowa odżywka bez spłukiwania. Świetnie włosy nabłyszcza i ułatwia rozczesywanie. Gorąco Wam ją polecam.
-suche szampony Batiste. Zapewne pamiętacie moje wielkie testowanie większości suchych szamponów dostępnych na polskim rynku. Jedne sprawdzały się lepiej, inne gorzej ale moimi zdecydowanymi faworytami są te z Batise. Na szczęście od jakiegoś czasu dostępne są w Hebe :))

Jeszcze chwilę pozostajemy w temacie włosów. Pokażę Wam dwa gadżety, które ułatwiają mi życie. 
-Tangle Teezer, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Używam ponad rok. Nic się z nim nie dzieje, a do tego dwie moje koleżanki dostały te szczotki i są z nich również bardzo zadowolone :) Recenzja szczotki.
-rzecz na pozór zbędna- turban do włosów. Ten akurat jest z Primarka, ale mam jeszcze wersję z allegro- obie sprawdzają się super. Już nie walczę z rozplatającym się ręcznikiem, który zawsze wylewał mi kawę ;/ 

Zapach:
-Tego roku używałam całkiem sporej liczby zapachów. Mimo wszystko prezentowana przeze mnie mgiełka towarzyszyła mi najczęściej. Bath& Body Works o zapachu Be Enchanted. Cudowny kobiecy, ciepły zapach. Cechuje ją ogromna wydajność i przyzwoita trwałość :)

 Ostatnia już kategoria, to paznokcie. Myślę, że nikogo nie zaskoczę produktami, które Wam pokażę :)
-zmywacz do paznokci, Sally Hansen. Uwielbiam go. Zmywa bardzo szybko, nie robi krzywdy moim paznokciom i jest bardzo wydajny. Zawsze do niego wracam. (wersję różową polecam troszkę bardziej ;)
-jako baza króluje odżywka z Eveline. Nawet nie potrafię powiedzieć ile buteleczek zużyłam. Na dowód tego pokazuję Wam zużycie 'starej' oraz to, że nowa już czeka w kolejce. Wiem, że są zwolenniczki i przeciwniczki tego produktu, ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej grupy. Tutaj pokazywałam Wam efekty mojej miesięcznej kuracji. Nie zamienię na nic innego!
-Essie przedstawiać Wam nie muszę. Zajmują 95% mojego pudełka lakierowego. Moja kolekcja bardzo się rozrosła (dajcie znać czy jesteście zainteresowane aktualizacją kolorów, które posiadam :) Uwielbiam je za szeroką gamę kolorystyczną, trwałość, łatwość aplikacji i szybkość wysychania. Serdecznie polecam! :))

Rok 2013 był dla mnie wyjątkowo udany. Mam nadzieję, że 2014 będzie taki sam, albo i lepszy, czego życzę sobie i Wam! :*
Znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów? Jakie macie o nim zdanie? 
Wszystkie kosmetyki polecam z ręką na sercu i mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzione! :)
Jacy są Wasi ulubieńcy? Piszcie koniecznie co szczególnie skradło Wasze serce! :))

Buziaki, Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1