czwartek, 2 stycznia 2014

Projekt denko, grudzień 2013

Witam Was w Nowym Roku!

Tradycyjnie już przychodzę z denkiem. 
Ostatnio (obstawiam, że przez dużą ilość podróży) zużywanie produktów nie idzie mi najlepiej. 
Moje denka są małe i mizerne. Na szczęście jednak w styczniu nie planuję żadnych wyjazdów (dzięki, sesjo!) więc mam nadzieję, że uda mi się zużyć więcej kosmetyków.
Nie przedłużając, zapraszam: 

-szampon do włosów Bambino. Powodował na mojej głowie masakrę. Wcale się nie pienił, a po umyciu włosów miałam jednego dreda. Nigdy więcej ;)
-olejek do kąpieli Bielenda całkiem fajny produkt, ładny zapach. Szkoda tylko, że zawierał parafinę w składzie. Jeżeli komuś to nie przeszkadza, polecam wypróbować. Zdecydowanie umila kąpiel.
-zmywacz do paznokci Sally Hansen KLIK! Mój ulubieniec (chociaż wersja różowa jest nieco lepsza) z pewnością do niego powrócę, ale póki co używam czegoś innego.


-sól do kąpieli Be Beauty z Biedronki. Bardzo przyjemna i tania. Podejrzewam, że kiedyś przy okazji ponownie ją zakupię. Barwiła wodę na niebiesko :)
-Eveline, niewidzialne rękawiczki- krem do rąk. Niewidzialne rękawiczki i niezauważalna ochrona. Używałam tego kremu parę lat temu, wróciłam do niego ponownie i uważam, że jego konsystencja się zmieniła. Teraz przypomina on zapachową wodę, która nic z dłońmi nie robi. Zdecydowanie nie polecam. 


-Bi-es Paradiso. Świetny, ciepły, letni zapach. Dziewczyny pisały mi, że jest to odpowiednik Escady,
 kupiony w Naturze za 19,90zł, serdecznie polecam chociaż powąchać ;)
-Ziaja maska oczyszczająca, kolejne opakowanie. Jedna z moich ulubionych maseczek :)
-Rimmel odżywka do paznokci. Podejrzewam, że przeterminowała się 20 lat temu, próbowałam używać jej jako bazy, jako nabłyszczacza ale niestety w żadnej z tych ról się nie sprawdziła. Manicure wysychał godzinami więc stwierdziłam, że czas się z nią pożegnać!

To tyle z mojego denka! 
Jak Wam idzie zużywanie produktów? Jak poszło w grudniu?
 Piszcie koniecznie! :)))

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1