piątek, 31 stycznia 2014

NOTD# 28 Nude ze złotym akcentem! OPI+Wibo

Hej hej!
Witam Was serdecznie w zimowy poranek! Ostatnio postanowiłam zrobić 'coś' z moimi paznokciami, nie tylko je malować. Stwierdziłam, że połączę zwykły, spokojny nude z pięknym, piaskowym złotem. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Już zastanawiam się na innymi kombinacjami :)



 Do wykonania manicure użyłam: Eveline 8w1 jako bazy, nudziak to O.P.I- Tickley My France-y NL F16 oraz Wibo, Snow Dust nr.1

Tutaj możecie z bliska zobaczyć stan manicure na trzeci dzień. Nie używałam żadnego topu. Pamiętam, że przy notce z lakierami jesiennymi obiecałam, że pokażę Wam nudziaka z OPI (trochę późno, ale jest) :D Bardzo go lubię i w zasadzie nie wiem dlaczego rzadko go używam. Wygląda ładnie i schludnie na dłoniach, łatwo się go aplikuje, wystarczą dwie warstwy do uzyskania pełnego krycia. Szybko wysycha na paznokciach. Jedyne co mi w nim nie odpowiada, to cienki pędzelek- jestem przyzwyczajona do tych szerszych z Essie (btw.- które pędzelki lubicie bardziej?)

Myślę, że jest to idealne, dzienne połączenie. Dłonie wyglądają schludnie, a złotko robi troszkę za biżuterię.
Przyznam szczerze, że nie sądziłam, iż efekt końcowy tak bardzo przypadnie mi do gustu.



Podoba Wam się moje połączenie? Co myślicie o tym manicure? Przypadł Wam do gustu nudziak z OPI? to jego debiut :D 

Buziaki, Magda
PS.Jaki lakier macie aktualnie na paznokciach? :DD

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1