wtorek, 21 stycznia 2014

NOTD# 27 Weekendowy dylemat- Rimmel, Punk Rock

Hej hej!
Witam Was serdecznie! Jak możecie zauważyć przychodzę dzisiaj do Was z postem paznokciowym. Zastanawiacie się pewnie o co chodzi z weekendowym dylematem. Już wszystko tłumaczę.

Lakier, który chciałam dzisiaj pokazać zakupiłam w piątek. Zapewne wiecie, że 'chodził on za mną' bardzo długo. W końcu się skusiłam. Przez cały weekend miałam problem ze stwierdzeniem czy mi się podoba czy nie :P  

 Do zrobienia mojego mani użyłam: odżywki z Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament oraz lakieru Rimmel Salon PRO- 711 Punk Rock

O ile lakier podoba mi się na zdjęciach i na czyichś dłoniach, to mając go na swoich czuje się bynajmniej dziwnie i nieswojo. Wiem, że niektórym z Was mój problem może wydać się bardzo dziwny, ale liczę że chociaż część z moich czytelniczek zrozumie :D




Po całym weekendzie zastanawiań stwierdziłam, że wolę wzdychać do tego koloru u kogoś. Lakier powędrował do mojej koleżanki, która bardzo się z niego ucieszyła :)

Dajcie koniecznie znać jak podoba się Wam ten kolor i czy miałyście kiedykolwiek podobny dylemat z lakierem do paznokci. Jeżeli tak, jaki to był odcień? Jestem strasznie ciekawa czy ktoś jeszcze potrafi mieć tak bardzo mieszane uczucia związane z kolorem paznokci :)) 

Buziaki, niezdecydowana Magda ;) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1