poniedziałek, 27 stycznia 2014

Cynamonowo- jabłkowa przyjemność pod prysznicem, Balea. Hit czy kit?

Hej, witajcie!

Pora rozpocząć nowy tydzień! Zaczynamy przyjemnie. Od baardzo aromatycznego bohatera, który umila chłodne wieczory w ten mroźny czas. Korzenne zapachy to coś, co bardzo lubię od listopada aż po marzec.
Żel, peeling do ciała z cynamonem i jabłkiem doczekał się swojej recenzji! Zakupiłam go w niemieckim DMie maksymalnie do 10zł. Produkty te są też dostępne online :)



internet mówi:
Peeling żel do ciała z ekstraktu cynamonu i jabłka. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwy naskórek, wyraźnie wygładza skórę przez co zwiększa jej elastyczność, gładkość i jędrność. Aromatyczny kremowy zapach. Do każdego rodzaju skóry, utrzymuje prawidłowe pH skóry.

szybki podgląd na skład:

Opakowanie jest bardzo poręczne- miękka tubka, która cieszy oko. Z łatwością aplikujemy pożądaną ilość produktu. Niestety gęsta konsystencja kosmetyku działa na jego niekorzyść- sprawia, że nie jest on wydajny.



Zapach jest cudowny, dla mnie to pieczone jabłko z cynamonem w czystej postaci. Ale przyznam szczerze, że przy pierwszym użyciu poczułam nutkę rozczarowania. Spodziewałam się mocnego, gruboziarnistego peelingu, a w zamian otrzymałam bardzo gęsty żel pod prysznic z peelingującymi drobinkami, które średnio radzą sobie ze zrogowaciałym naskórkiem. Postanowiłam zmienić podejście do tego kosmetyku i zamiast używania go w celu wygładzenia skóry, aplikuję go jako żel pod prysznic. W tej roli sprawdza się super. 
Nie jest to coś, czego oczekiwałam ale za tą cenę nie będę narzekać ;) 


Jeżeli lubicie peelingujące żele pod prysznic- polecam, może okazać się dla Was hitem. Natomiast jeśli liczycie na mocne zdzieranie, ten produkt się u Was nie sprawdzi i zasłuży na miano kitu! ;)
Mimo wszystko cieszę się, że miałam okazję go zakupić. Zużyję z przyjemnością i będę miło wspominać (szczególnie za zapach) :D
Znacie ten żelo-peeling? :) Lubicie produkty marki Balea? Co najbardziej się u Was sprawdziło? 
Dajcie koniecznie znać, może kiedyś uda mi się jeszcze wskoczyć do DMu :)))

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1