czwartek, 16 stycznia 2014

Balsam do rąk, Diamentowe Marzenie- Balea

Hej, hej!

Jak wiecie sesja zbliża się wielkimi krokami. Kilka egzaminów już za mną, ale to dopiero początek. Dlatego też notki pojawiają się rzadziej, po prostu nie mam kiedy ogarnąć się ze zdjęciami. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Planuję w weekend nadrobić zaległości ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją niepozornego produktu, który zasila moje szeregi już od października i dopiero teraz uświadomiłam sobie, że jeszcze Wam o nim nie mówiłam. Zapraszam zatem na recenzję balsamu do rąk marki Balea. 


 skład:

Producent mówi:
Balea Handlotion Diamantem traum – balsam do rąk w dozowniku o zmysłowym zapachu diamentowego marzenia, intensywnie nawilża, zawartość Penthenol zapewnia właściwe nawilżenie oraz regenerację skóry, natomiast witamina E oraz naturalne olejki zapobiegają zmarszczkom i chronią skórę przed wolnymi rodnikami,  utrzymuje prawidłowe pH skóry. Lekka konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, pozostawia zmysłowo świeży zapach.


Produktu używa mi się bardzo przyjemnie dzięki pompce. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie chyba w każdym kosmetyku. Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania pozostawiając na dłoniach delikatny film. Nie jest on tłusty, nazwałabym go otulającym ;) Pachnie bardzo przyjemnie, tak jak to określa producent- zmysłowo (niestety zapach nie utrzymuje się długo na skórze). Jeżeli chodzi o działanie produktu, to jest naprawdę ok. Nawilża dłonie, sprawia, że są miękkie i gładkie przez kilka godzin.
Moim zdaniem jest to idealny krem na dzień, którego możemy używać po każdym myciu rąk.
Zauważyłam też, że jest bardzo wydajny. Wystarczy pół pompki przy jednym użyciu. 


Jeżeli macie dostęp do produktów firmy Balea szczerze polecam ten kosmetyk. Duża pojemność i pompka (która się nie zacina) czynią go idealnym rozwiązaniem na dzienny, domowy krem. Jego lekka konsystencja i przyjemny zapach zachęcają do użycia.

Znacie ten produkt? Lubicie? Jakich kremów używacie w domu? Dajcie koniecznie znać jakie kosmetyki najlepiej sprawdzają się u Was :) 

Buziaki, Magda
PS.Wszystkim studentom życzę cierpliwości i wytrwałości w tym trudnym dla nas czasie! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1