poniedziałek, 9 grudnia 2013

Polecany przez wszystkich Krem nawilżający matujący, Ziaja. Jak sprawdził się u mnie?

Hej, witajcie!

Jeżeli oglądacie filmiki na YT zapewne spotkałyście się z pochlebnymi opiniami na temat tego produktu. 
Wielkich nadziei sobie nie robiłam, bo nie chciałam się rozczarować. 
Krem nawilżająco matujący, bo o nim mowa miał być naprawdę super. Jak było u mnie? Jeżeli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części noki:

Zakupiłam go w Super Pharm za ok 10zł.

 zapewnienia producenta (koniecznie kliknijcie w to zdjęcie, wszystko będzie widoczne): 

Opakowanie to standardowy słoiczek, krem zabezpieczony był folią, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej w nim nie grzebał ;)
Konsystencja produktu mi odpowiada, jest kremowo-żelowa. Nie wiem jak to inaczej określić. Kosmetyk łatwo aplikuje się i rozprowadza na twarzy, a do tego szybko się wchłania. Zapach jest bardzo przyjemny. Ciepły, pudrowy i utrzymuje się przez jakiś czas na twarzy. 
Moja skóra jest normalna z tendencją do przetłuszczania się w strefie T, a w okresie jesienno-zimowym, sucha na policzkach.
Jeżeli chodzi o działanie produktu, po jego wchłonięciu skóra pozostaje matowa na długi czas. (wcześniej używałam bibułek matujących, teraz rzadko kiedy mam taką potrzebę.)
Faktycznie zauważyłam, że zredukował wydzielanie się sebum. Jego właściwości nawilżające określiłabym jako wystarczające. Buzia jest gładka, miękka, nie jest ściągnięta czy podrażniona.
Krem w żaden sposób mnie nie uczulił i nie zapchał, co jest dla mnie bardzo istotne. 



Ogólne podsumowanie:
+nie zapycha
+nie podrażnia
+redukuje wydzielanie się sebum
+matuje na długie godziny
+nawilża
+ładnie pachnie
+przyjemnie się aplikuje
+szybko się wchłania
+jest niewątpliwie atrakcyjny cenowo 
-nie zauważyłam

Moja ocena: 5/5


Moja historia z firmą Ziaja jeżeli chodzi o produkt do twarzy jest dość burzliwa. Produkty te strasznie mnie wysypywały, dlatego też do tego kosmetyku podchodziłam sceptycznie, okazuje się, że niepotrzebnie :)
Uważam, że jest to idealny krem na dzień. Świetnie nadaje się pod makijaż, dzięki niemu skóra pozostaje matowa na długie godziny, ale nie jest przy tym ściągnięta, czy przesuszona.
Myślę, że warto przetestować ten kosmetyk jeżeli jeszcze go nie znacie. 
A może miałyście go kiedyś? Piszcie koniecznie! :)
Jakie są Wasze ulubione kremy na dzień? 

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1