poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowości kosmetyczne grudzień 2013!

Hej, witajcie!

Przychodzę dzisiaj do Was z nowościami kosmetycznymi z grudnia. Jestem z siebie dumna, bo moje zakupy nie były duże. 
Kupiłam najpotrzebniejsze rzeczy, a wodzę fantazji popuszczę w styczniu na wyprzedażach ]:-> przynajmniej mam nadzieję, że spotkam coś fajnego.
Teraz zapraszam Was na grudniowe nowości!

-Zestaw Dermedic Hydrain Hialuro serum pod oczy oraz krem. Koło tego serum przechodziłam kilka razy, słyszałam o nim kilka pozytywnych opinii. Postanowiłam spróbować. Za jakiś czas powinna pojawić się jego recenzja :)
Dostałam również masę próbek, co baaardzo rzadko mi się zdarza.


-moja odżywka z Eveline lada moment sięgnie dna, musiałam zakupić kolejną buteleczkę
-masełko z Nivea kiedyś już miałam, dokładnie ten sam zapach. Nie sprawdzało się u mnie rewelacyjnie ale postanowiłam do niego wrócić, bo strasznie podoba mi się to, jak pachnie. Używam go na dzień. Na szczęście ten słoiczek jest tak duży, że nie muszę używać palca podczas aplikacji produktu :D
-waciki, waciki, zapas wacików
-od mojej fryzjerki dostałam krem do rąk z Goldwella. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma  w swojej ofercie jakiekolwiek kremy :)

To by było na tyle! Same widzicie, że nie szalałam z zakupami. Poza serum są to same drobiazgi więc jestem z siebie zadowolona :)
Koniecznie dajcie znać na co Wy skusiłyście się w grudniu i czy planujecie zakupić coś na wyprzedażach! :)

Buziaki, Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1