poniedziałek, 23 grudnia 2013

NOTD#25 Manicure na Wigilię! DUŻO ZDJĘĆ!

Ho ho ho!

Witam Was w ten świąteczny czas! :)
Ostatnio pisałam, że tradycją już jest czerwony/nude lakier na moich paznokciach podczas Świąt.
W tym roku będzie zupełnie inaczej. Bohater dzisiejszej notki szybko zawładnął moim sercem, przepadłam!

W przerwie pomiędzy porządkami, a ubieraniem choinki spieszę do Was! Musicie go koniecznie u mnie zobaczyć! :))


Jest przepiękny, cudowny i nie widzę w nim żadnych wad!



Ma piaskowe wykończenie, jest to mój pierwszy lakier z tej serii.
W dotyku jest chropowaty, ale zauważyłam, że przekłada się to na jego trwałość.
Aktualnie mam go czwarty dzień na paznokciach, pojawiły się tylko małe odpryski, których i tak nie widać.





Przepraszam Was za ogrom zdjęć, ale jestem po prostu oczarowana!


Koniecznie dajcie znać co o nim myślicie! :)
Jaki kolor zagości na Waszych pazurkach przy wigilijnym stole? :))
Pragnę życzyć Wam pełnych ciepła i spokoju Świąt!
Niech będą one wyjątkowe! :*
Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1