piątek, 13 grudnia 2013

NOTD #24 Idealna, zimowa czerwień! Essie Head Mistress

Cześć!

Zapraszam Was dzisiaj na notkę paznokciową!
Jak już pewnie wiecie uwielbiam różnego rodzaju czerwienie, uważam że prezentują się dobrze na każdych paznokciach i pasują do większości okazji. 

Bohater dzisiejszej notki według mnie pasuje idealnie na zimowe, chłodne dni.
Czerwień jest bardziej nasycona i dojrzała. Jeżeli wiecie o co mi chodzi ;)


Do wykonania dzisiejszego manicure użyłam:
-Essie Head Mistress
-Odżywka Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament jako baza
-Odżywka Rimmel, która wędruje już do kosza, bo nie nadaje się do niczego!



Lubicie czerwone paznokcie? Co powiecie na ten odcień? 
Przepraszam Was za zdjęcia kiepskiej jakości, ale same wiecie jakie jest teraz światło :( 
Myślę, że mimo wszystko kolor jest całkiem realnie oddany ;)
Standardowo, jak na Essie przystało w każdym świetle wygląda inaczej, w każdym razie ja jestem na TAK! A Wy? :))

Buziaki, Magda
PS.Co macie aktualnie na paznokciach? Dajcie znać! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1