środa, 18 grudnia 2013

Moja ulubiona pomadka ochronna, Alverde!

Hej, witajcie!

Jesień i zima, to te pory roku, w których musimy bardziej zadbać o nasze usta. 
Mroźny wiatr, suche powietrze nie sprzyjają ich dobrej kondycji. 
Dlatego też używamy częściej pomadek ochronnych. Dzisiaj pokażę Wam produkt, który skradł moje serce. 


Na wstępie pragnę również zaznaczyć, że nie mam problemu ze spierzchniętymi, pękającymi ustami. Mimo wszystko w chłodniejszych sezonach po prostu czuję, że potrzebują mocniejszego nawilżenia. 

podgląd na skład:
niedawno dowiedziałam się, że niestety olej rycynowy (numer jeden w składzie) nie wszystkim służy. O ile u mnie sprawdza się dobrze, o tyle u niektórych stosowany często może przynieść skutek odwrotny z zamierzonym czyli wysuszyć usta.

Na szczęście u mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku :)
Produkt ten dostaniemy w DMie oraz różnego rodzaju drogeriach internetowych.

Pomadkę dostałam ponad dwa miesiące temu (dziękuję raz jeszcze :*) 
Od początku się polubiłyśmy. Podoba mi się żółte opakowanie, które jest widoczne w czeluściach torebki. Wydaje się być porządnie wykonane (kilka razy zaliczyło upadek i nic się z nim nie dzieje.)
Produktu używam kilka(naście) razy dziennie. 
Usta są nawilżone, miękkie i nic złego się z nimi nie dzieje.
Nie wiem natomiast czy kosmetyk sprawdziłby się u osób, które borykają się z pękającymi ustami. 

Dla mnie jest to idealna opcja w pielęgnacji dziennej :)


Ogólne podsumowanie:
+dobrze nawilża
+usta są miękkie i odżywione
+stosunek ceny do jakości
+przyjemnie się jej używa
+utrzymuje się długo na ustach 
+ma ładny, bardzo delikatny zapach
-dostępność

Moja ocena: 5/5


Od początku polubiłam się z tą pomadką. Bardzo przyjemnie mi się jej używa. Dobrze, że w zapasach mam jeszcze wersje z mandarynką.
Jeżeli będziecie miały okazję warto skusić się na ten produkt! :)

Znacie? Lubicie? 
Jakie są Wasze ulubione produkty ochronne na dzień i na noc?

Dajcie koniecznie znać czego używacie!

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1