piątek, 20 grudnia 2013

Matujący filtr do twarzy Vichy SPF 30

Hej, witajcie!

Chociaż słońce ostatnio rzadko się pokazuje, dni są szare, pochmurne i smutne nie możemy zapominać o stosowaniu filtrów.
W lecie stosowałam coś innego, jesienią postawiłam na filtr z Vichy SPF 30.
Bardzo gorąco polecała go Nissiax, postanowiłam go wypróbować i zobaczyć co w trawie piszczy :)


kilka słów od producenta, rzut oka na skład: (standardowo polecam kliknąć w zdjęcie)

Miękka pomarańczowo-biała tubka cieszy z rana oko, dodaje energii :)
Konsystencja produktu jest kremowa, dobrze rozprowadza się po twarzy. 
Kosmetyk szybko się wchłania, pozostawia skórę matową.
Jest idealną bazą pod makijaż, nie powoduje krótszego utrzymywania się np.pudru.
W żaden sposób nie podrażnia, nie zapycha. 
Jego zapach jest bardzo przyjemny, jak dla mnie owocowo-kwiatowy :)


Ogólne podsumowanie:
+szybko się wchłania
+łatwo się go aplikuje
+pozostawia skórę matową
+stanowi świetną bazę pod makijaż
+nie podrażnia, nie wysusza
+nie zapycha
+dostępny w każdej aptece
+zapach

Moja ocena 5/5


W dużym skrócie opisałam Wam ten produkt. Nie ma sensu dłużej się nad nim rozwodzić. Jak dla mnie jest to filtr idealny! Jeżeli macie co do niego jakieś pytania, dajcie znać :)

Jak jest u Was? Filtrujecie się przez cały rok czy tylko wiosną/latem?
Jakie filtry są Waszymi ulubionymi? Piszcie koniecznie, jestem strasznie ciekawa! 

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1