poniedziałek, 16 grudnia 2013

Kamuflaż w kremie, Alverde. Rzeczywiście taki dobry?

Hej! :)
Alverde- kamuflaż w kremie. Nie spotkałam się z żadną negatywną opinią o tym produkcie :)
Będąc w DMie postanowiłam go przetestować. 
Czy jestem z niego zadowolona? Zapraszam do dalszej części notki: 


Kilka słów od producenta:
cytując wizaż: "Kremowy korektor - kamuflaż zapewnia wysokie, perfekcyjne krycie. Pokrywa niedoskonałości skóry takie jak przebarwienia, popękane naczynka i znamiona. 
Dostępny w dwóch odcieniach: 001 Sand i 002 Beige."

Kosmetyk mieści się z zielonym, przyjemnym słoiczku, który wydaje się być porządnie wykonany. Przeżył już kilka podróży i upadków, nic się z nim nie stało :)
Konsystencja produktu jest prawdziwie kremowa. Kamuflaż nie jest twardy, nie trzeba go rozgrzewać przed aplikacją na twarz.
Jego krycie można stopniować przez nakładanie kolejnych warstw, jednak już przy pierwszej wszystkie niedoskonałości są dobrze zakryte. Nadaje się również pod oczy, kilka razy stosowałam go właśnie w ten sposób i sprawdził się ok.

Nie wysusza skóry pod oczami, nie podkreśla suchych skórek na twarzy. Przypudrowany utrzymuje się przez cały dzień. Nie ściera się nierównomiernie, nie utlenia, co za tym idzie nie zmienia koloru po aplikacji. 
Początkowo nakładałam go opuszkiem i lekko wklepywałam, teraz jednak używam go przy pomocy pędzelka z Eco Tools i również sprawdza się super. Oba te sposoby serdecznie polecam.

Żałuję tylko, że jest tak słabo dostępny. Jeżeli miałabym się jeszcze doczepić, to uboga gama kolorystyczna. Mój egzemplarz jest w odcieniu 002 beige i wiem, że na lato będzie dla mnie za jasny. 


Ogólne podsumowanie:
+krycie
+wydajność
+konsystencja
+aplikacja
+trwałość
+efekt, jaki daje na twarzy
+nadaje się pod oczy
+nie podkreśla suchych skórek
-dostępność
-uboga gama kolorystyczna

Moja ocena: 5/5


Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na zakup tego produktu. 
Kamuflaż jest bardzo kremowy, kryjący i trwały. 
Używam go z przyjemnością i mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze przez dłuuugi okres czasu :)
Znacie ten produkt? Lubicie?
Jakie są Wasze ulubione korektory/kamuflaże zarówno na twarz jak i pod oczy? 
Dajcie koniecznie znać, jestem bardzo ciekawa! 

Buziaki, Magda
PS.Miłego poniedziałku! :* 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1