piątek, 29 listopada 2013

Projekt denko- listopad!

Hej, witajcie! 

Jak to zwykle bywa na koniec miesiąca pokazuję Wam opakowania po kosmetykach które udało mi się zużyć. Listopad był dla mnie miesiącem wyjątkowo podróżniczym, co nie pomaga w zerowaniu niektórych kosmetyków. Nie przedłużając, zapraszam na projekt denko! :)


-Balea, kremowy żel pod prysznic. Średnio się pienił, miał przeciętny zapach i ogólnie jakoś mnie nie powalił. Nie powrócę do tego produktu.
-Dove, odżywka do zniszczonych włosów.Tutaj o niej mówiłam. Bardzo ją lubię i z przyjemnością zakupiłam ponownie. 


-zróbsobiekrem.pl, hydrolat szałwiowy. Jego zadaniem było odświeżenie i oczyszczenie twarzy. Sprawdzał się fajnie. Raczej nie powrócę do niego ze względu na nieprzyjemny zapach. Mimo wszystko produkt sam w sobie ok!
-La Roche-Posay, woda termalna.Fajnie łagodziła podrażnienia powstałe po depilacji, sprawdzała się również w codziennej pielęgnacji twarzy :)
-Systane Ultra, krople do oczu. Jedne z lepszych, jakie używałam. 


-Bell, błyszczyk do ust. Pisałam o nim w ulubieńcach. Świetny produkt za niską cenę. Ładnie wyglądał na ustach i miał fajny zapach :)
-Playboy, woda toaletowa. Przyjemny, ciepły, otulający zapach. Lubiłam go w chłodniejsze dni.
-Avon, żel brązująco-rozświetlający. Kosmetyk, który miałam w swojej szufladzie kilka lat. Myślę, że jest już dłuuugo po terminie ważności ;) 

-Joanna, malinowy peeling gruboziarnisty. Świetny produkt! Cudowny zapach, fajnie pozbywał się martwego naskórka, a do tego jest w atrakcyjnej cenie. Podejrzewam, że kiedyś jeszcze do niego powrócę :)
-Farmona, krem do rąk o zapachu słodkich trufli i migdałów. Nie robił nic cudownego z dłońmi, napakowany parafiną. Zwyklak, do którego raczej nie wrócę.
-Soap&Glory, solny scrub do ciała. Jego zapach tak bardzo przypadł mi do gustu, że szkoda było mi go zużywać :D jeżeli chodzi o właściwości ścierne, to spisywał się średnio. Zawarte w nim oleje sprawiały, że mogłyśmy pominąć czynności związane z nawilżaniem naszego ciała. Zapach jednak tak bardzo przypadł mi do gustu, że lubiłam ten produkt! :))

To już wszystko, co udało mi się zużyć w listopadzie! :)
Znacie któryś z tych produktów? Lubicie? 
Dajcie koniecznie znać czy jesteście zadowolone z rozmiarów Waszego denka listopadowego! :))

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1