środa, 27 listopada 2013

Oliwkowy peeling na jesienne dni! Bielenda

Hej, witajcie! 

Która z nas nie lubi peelingów? jest to kosmetyk najczęściej przeze mnie oglądany (zaraz po żelach pod prysznic :D). Mój ideał nie może zawierać parafiny i musi być mocnym zdzierakiem.
Jaki jest peeling z Bielendy? Zapraszam na dalszą część notki!



Peeling zakupiłam już jakiś czas temu za ok.15 zł. Skusił mnie fakt, że jako jeden z niewielu nie zawiera parafiny w składzie. 
Kosmetyk jest bardzo fajnie zapakowany, w kartonowe pudełeczko, na którym znajduje się dokładny opis produktu (polecam powiększyć zdjęcia.)


 Podoba mi się też to, że jest zabezpieczony folią, dzięki czemu mamy pewność, że nikt nie pchał do niego paluchów ;) Duży, zielony słój wygląda bardzo radośnie na wannie.


Jego konsystencja jest dość rzadka, ale nie spływa z dłoni. Wyglądem przypomina raczej kiwi, niż oliwki (w produkcie znajdują się jeszcze małe, przezroczyste drobinki, które się całkiem fajnie sprawują). Ciepły, ale nie mdły zapach sprawia, że bardzo przyjemnie się go używa. Jeżeli chodzi o jego działanie, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Nie jest to kosmetyk gruboziarnisty, który działa jak papier ścierny. Drobinki są małe, ale dosyć ostre. Po wykonaniu masażu przy pomocy tego kosmetyku skóra jest bardzo gładka i szybko spija balsam


Ogólne podsumowanie:
+cena 
+dostępność
+działanie
+brak parafiny w składzie
+opakowanie
+konsystencja
+zapach
-nie zauważyłam

Moja ocena: 5/5



Jeżeli szukacie fajnego peelingu w atrakcyjnej cenie powinnyście zwrócić uwagę na Bielendę :)
Nie mam do czego się przyczepić ;) produkt spełnia swoje zadanie, przyjemnie mi się go używa i nie wykluczam, że za jakiś czas do niego powrócę.
Zaznaczam jednak, że osoby które poszukują gruboziarnistego produktu mogą nie być usatysfakcjonowane z wielkości drobinek.

Jakie są Wasze ulubione peelingi? Znacie ten kosmetyk? 
Piszcie koniecznie! Może od Was dowiem się o czymś ciekawym i wartym zainteresowania? :)

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1