środa, 6 listopada 2013

Nowości kosmetyczne październik 2013!

Hej!

W październiku moje zakupy były skromne, z czego się bardzo cieszę. Kupiłam tylko same potrzebne rzeczy i skupiłam się na zużywaniu sporych zapasów.  
Jeżeli jesteście ciekawe co trafiło do mojego koszyka, zapraszam do dalszej części notki :)

-suchy szampon Batiste. Bardzo ciesze się, że ten produkt dostępny jest stacjonarnie- w Hebe. 
-zachwalany krem nawilżający matujący, Ziaja
-peeling do ciała Bielenda, czarna oliwka


-Alverde, pomadki ochronne, które były przemiłą niespodzianką! (dziękuję :*)
-żel do powiek i pod oczy Flos Lek
-oczywiście nie mogłam sobie darować i skusiłam się na Essie, jakżeby inaczej! Kolor to bordeaux.

Ciężko mi uwierzyć, ale to już wszystko! :)
Wiem, że listopad będzie o wiele bardziej owocny w zakupy! :D 

A jak u Was z nowościami? Poszalałyście czy starałyście się ograniczać? 
Piszcie koniecznie co ciekawego upolowałyście!

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1