poniedziałek, 25 listopada 2013

NOTD#22 Kobalt od Essie i zamiennik z Rossmanna!

Hej, witajcie! 

Znowu atakuję Was notką paznokciową ;)
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ale ostatnio trochę podróżowałam i na testowanie kosmetyków nie miałam po prostu czasu. Używałam 'starych' sprawdzonych rzeczy. Lakiery do paznokci to inna sprawa! :D Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kobalt, który bardzo lubię i raz na jakiś czas z przyjemnością sięgam po ten kolor!


Do wykonania mojego manicure użyłam:
-Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
-Essie Butler Please
-Rimmel Nail Rescue 

Wykończenie lakieru jest półmatowe, o czym nie miałam pojęcia.
Nie przeszkadza mi to, ponieważ zazwyczaj używam lakierów nawierzchniowych. Uważam, że jednak warto o tym wspomnieć.


 Czas na ciekawostkę! 

Jeżeli nie jesteście zwolenniczkami Essie, nie macie do nich dostępu, albo po prostu ich cena Wam nie odpowiada mam dla Was inne rozwiązanie! 
Lakier Miss Sporty nr. 354 

Kolory są praktycznie identyczne! Miss Sporty (po prawej) jest minimalnie jaśniejszy :)

(nie wiem dlaczego blogspot mi to robi ale akurat to zdjęcie jest przekłamane! kolory są o wiele bardziej intensywne i nasycone!)

Pomyślałam, że warto napisać o tym teraz, kiedy w Rossmannie obowiązuje -40% na kolorówkę :)

Lubicie kobalt na paznokciach? Podoba Wam się? Piszcie koniecznie!
Jaki lakier aktualnie zdobi Wasze paznokcie? :)
Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1