poniedziałek, 18 listopada 2013

NOTD#21 Powiew jesieni!

Witajcie!

Zapraszam dzisiaj znowu na notkę paznokciową- obiecuję, że będzie tylko jedna tygodniowo! :)
Nazbierało mi się kilka nowości, które chciałabym Wam pokazać dlatego też często wrzucam tego typu posty. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe! 
Dzisiejszy bohater jest kameleonem- pięknie wygląda w lecie, na opalonej skórze, ale też świetnie komponuje się z grubymi swetrami i jesiennym nastrojem. Kolor jest pełny, mocny i nasycony. Nie wiem jak inaczej go określić ;)

Nie wiem dlaczego, ale zdjęcia po wrzuceniu na bloga zrobiły się bardziej jaskrawe. W rzeczywistości kolor jest 'spokojniejszy'.

Do wykonania tego manicure użyłam:
-baza, odżywka Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
-Essie, Big Spender 
-Rimmel, Nail Rescue- tak wiem, używam odżywki jako top coatu, (średnio się do tego spisuje) ale chcę go zużyć. Ta buteleczka stoi u mnie już zdecydowanie za długo ;) 



W tym roku jesień na moich paznokciach jest wyjątkowo kolorowa :D


Podoba Wam się Big Spender? Lubicie takie kolory?
Piszcie koniecznie co macie aktualnie na paznokciach! Uwielbiam czytać, a potem sprawdzać jak dany kolor wygląda! :))

Buziaki, Magda! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1