środa, 13 listopada 2013

NOTD #20 Essie Bordeaux, bordo idealne?

Witam serdecznie!

Pod ostatnim postem zakupowym- klik! obiecałam Wam, że w miarę szybko pokażę jak Essie Bordeaux wygląda na pazurkach, więc przybywam!
Kręciłam się koło tego lakieru dość długo, dlatego że bordo, to kolor przeze mnie pożądany pod każdą postacią w jesienne dni. Nie wiedziałam czy to jest 'ten', postanowiłam jednak zaryzykować. I to był strzał w 10! Lakier jest świetny, powiedziałabym nawet, że soczysty jakkolwiek to brzmi :D


Moim skromnym zdaniem na paznokciach wygląda lepiej (jaśniej?) niż w buteleczce. 

Do wykonania mani użyłam:
-Eveline, paznokcie twarde i lśniące jak diament.
-Essie Bordeaux. 

Niestety w moim przypadku trwałość lakieru bez topu nie powala, dlatego też przy drugim podejściu pokryłam je top coatem i było już o wiele lepiej. Końcówki były nienaruszone przez kilka dni :)


Przyznam szczerze, że nosiłam się z jego zakupem, bo koleżanka zwróciła mi uwagę, że 'przecież ostatnio miałaś podobny' stanęłam jak wryta i spróbowałam sobie przypomnieć o co chodzi. Miała na myśli Wicked, który faktycznie trochę wpada w bordo, ale bardziej brązowe i ciemne ;))

Zrobiłam więc zdjęcie obu, a co!
 Z pozoru podobne, na paznokciach jednak zupełnie inne ;) 
Wicked- klik!

I co powiecie na moje bordo? śmiało mogę powiedzieć, że poszukiwania zostały zakończone powodzeniem! Essie kolejny raz nie zawiodło! :)

Podoba Wam się? Lubicie takie kolory?
Piszczcie koniecznie :)
Jaki lakier aktualnie gości na Waszych pazurkach? 

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1