środa, 16 października 2013

Wieczór z Madziak!

Hej, witajcie! 

Ten tydzień nie zaczął się dla mnie dobrze. Poważnie uszkodzony komputer, zajęcia na uczelni i masa innych 'małych' problemów skumulowała się już w niedzielę wieczorem i dobiła mnie chwilowo.
Wczoraj było bieganie, które poprawiło mi nastrój i długa kąpiel podczas której zbiłam łokieć! 
Postanowiłam, że nie dam się pechowi i będę umilać swoje wieczory ;) 

Zapraszam na wieczór do mnie!

Podstawą każdego jsiennego wieczoru są świeczki. Nadają klimat i tworzą intymny, przyjemny nastrój. Te pochodzą z Ikei i są już na wykończeniu. Bardzo lubię ciepłe światło świec. 


Po treningu postanowiłam wziąć szybki prysznic i otulić się ciepłym i mięciutkim szlafrokiem, w którym spędziłam już cały wieczór.



Zrobiłam też maseczkę, dziś padło na Dermikę, która świetnie się spisała. Zrelaksowała mnie i wyciszyła. (swoją drogą pierwszy raz używałam maseczek tej firmy i jestem mile zaskoczona i ciekawa innych wariantów.)


Smakowe herbaty to nie jest coś, na co decyduje się często. Zdecydowanie częściej popijam zieloną herbatę. Dziś postanowiłam odbiec od mojego rytuału i skusiłam się na karmelową herbatkę z Rossmanna. Ma fajny aromat ale należy pamiętać o dość szybkim wyjęciu torebki. W innym wypadku wychodzi gorzka i niesmaczna. 




Ostatnim punktem mojego spokojnego wieczoru są kosmetyki o słodkim zapachu, które uwielbiam!
Szeregi zasila krem do rąk o zapachu trufli i migdałów, czekoladowy balsam do ciała lub kokosowy krem. 


Nastrój powoli wraca do normy, mam nadzieję, że już nic go nie zepsuje :)

Jakie Wy macie sposoby na poprawienie sobie humoru?
Dajcie koniecznie znać czy podobają Wam się tego typu notki i czy 
umieszczać takie raz na jakiś czas :)

Buziaki, Magda
PS.Trzymajcie kciuki za mój komputer! Jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu wróci już od doktora :) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1