środa, 23 października 2013

Przyjemnie zaskoczona przez Isanę!

Witajcie!

Mamy przepiękną jesień, co za tym idzie średnio chce mi się korzystać z ciężkich, otulających zapachów. Z pomocą przyszła Isana, baaardzo pozytywnie mnie zaskakując! Ten niepozorny żel skradł moje serce :)


kilka słów od producenta:

Czym mnie urzekł? Zapachem, który jest kwiatowy, słodki ale i orzeźwiający! bardzo przyjemnie używa mi się go rano, po ćwiczeniach, ale i wieczorem kiedy potrzebuję wyciszenia.

Miałam już wcześniej żele z Isany, ten jednak bije wszystkie na głowę. Co do działania jest bardzo podobny do swoich poprzedników. Nie grzeszy wydajnością, ale kusi ceną :)

Ogólne podsumowanie:
+zapach
+cena
+dostępność
-wydajność

Moja ocena: 5/5


Lubicie żele pod prysznic z Isany? Znacie tą wersję zapachową?
która jest Waszą ulubioną?  Dajcie koniecznie znać!

Buziaki, Magda
PS. Komputer jest już w domu, teraz będę spamować! :DD 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1