piątek, 4 października 2013

Nowości kosmetyczne, wrzesień 2013!

Witajcie!

Zapewne pamiętacie, że zabroniłam sama sobie zakupów we wrześniu. Ograniczałam się jak mogłam. Kupiłam tyklo najpotrzebniejsze rzeczy i przyznam szczerze, że prawie jestem z siebie zadowolona :)
Jeżeli jesteście ciekawe jakie kosmetyki zasiliły szeregi w moich szafkach we wrześniu, zapraszam!

-Rexona, antyperspirant w sztyfcie. Po dłuższej przerwie do niej wróciłam, tęskniłam :)
-Garnier, suchy szampon. Podczas zakupów pamiętałam, że go miałam, pamiętałam nawet dokładnie jego zdjęcia na bloga, ale nie mogłam przypomnieć sobie czy byłam z niego zadowolona. Kupiłam i już po pierwszym użyciu sobie przypomniałam. KLIK- recenzja. Ogólnie produktu NIE polecam! :(


 -Uriage, krem z kwasami AHA. Zakupiłam go jako zastępcę dla LRP Effaclar Duo. Używam go już jakiś czas, ale nie chcę o nim jeszcze mówić zbyt wiele.
-próbki kremu matującego i żelu do mycia twarzy. 


-Facelle, pianka do higieny intymnej. Ponoć ma lepszy skład niż Lactacyd i postanowiłam się na nią przerzucić.
-Moje ogarnięcie wzięło górę! Drugie opakowanie Rexony, bo przecież jedno to za mało ;)


Te zakupy nie były już takie niezbędne, ale tak jakoś mi się kliknęło ;)
-Hakuro H 79 pędzelek do rozcierania cieni, jest świetny! 
-OPI, NL H61, Red Lights Ahead... Where?

A jak było z nowościami u Was we wrześniu? Poszalałyście na zakupach, czy zużywacie zapasy? :)
Dajcie koniecznie znać! :)

Buiaki, Magda
PS.Miłego weekendu! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1