środa, 2 października 2013

NOTD #18 Ostatni powiew lata! Essie

Witajcie!

Ostatnio pokazywałam Wam ulubione przeze mnie produkty w lecie KLIK!
Znalazł się tam lakier, którego nie miałam okazji zaprezentować Wam wcześniej (sama nie wiem dlaczego.) Dopiero Megdil mi to uświadomiła więc przybywam :D

Mowa o Status Symbol, Essie


Do wykonania mani użyłam:
-Eveline, paznokcie twarde i lśniące jak diament
-Essie, Status Symbol 

Lakier nie bez powodu stał się moim ulubionym! Nie potrzebuje żadnego topu, świetnie się błyszczy, długo się utrzymuje, a do tego zmywa się praktycznie po przyłożeniu wacika do paznokcia :)
No a do tego ten kolor, który wygląda słodko i dziewczęco!



Czas powitać jesień na paznokciach!
Dajcie koniecznie znać czy podoba Wam się ten lakier i co o nim myślicie. Lubicie tego typu kolory? 
PS.Widzicie jak jesienne lakiery czają się w kolejce? :D

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1