środa, 30 października 2013

Decubal-nawilżająca pianka do mycia twarzy.

Hej, hej!

Po skończeniu swojego kremu do mycia twarzy z Lirene klik, (z którego byłam bardzo zadowolona wraz z upływem czasu) postanowiłam wypróbować nawilżającą piankę Decubal, o której było dość głośno jakiś czas temu. Zakupiłam ją w jednej z internetowych aptek za nie więcej niż 20zł.


producent mówi: (polecam powiększyć zdjęcie) :)

Pianki używam codziennie rano, do odświeżenia twarzy po całej nocy. Moje oczekiwania nie są wygórowane. Produkt ma oczyszczać moją skórę, a przy tym nie wysuszać i w zasadzie to robi. 
Zauważyłam jednak kilka kwestii, które sprawiły, że będę poszukiwać dalej, ale od początku.
Pianka jest puszysta i zbita, nie wylewa się z rąk, a pompka działa cały czas bez zarzutu. 
Ładnie oczyszcza skórę, nie wysusza jej, ale nie powiedziałabym też, że nawilża. Produkt teoretycznie jest bezzapachowy, ale ja podczas użycia odczuwam nieprzyjemną woń, która na szczęście szybko się ulatnia. 
Zdarza się, że szczypie mnie w oczy, co dyskwalifikuje go u mnie na dłuższą metę. Zauważyłam też jeszcze jeden mankament. Produkt nie jest wydajny. W porównaniu z pianką z Marionu niknie w oczach. Teoretycznie za tą cenę nie ma to większego znaczenia, natomiast ja jestem tym faktem zaskoczona i chciałam Was o tym poinformować ;)



 Ogólne podsumowanie:
+nie wysusza skóry
+nie powoduje uczucia ściągnięcia
+ładnie oczyszcza i odświeża buzię po całej nocy
+cena ok. 20zł
-zdarza się, że podrażnia mi oczy
-nieprzyjemnie pachnie
-wbrew zapewnieniom producenta nie nawilża
-mam wrażenie, że nie jest wydajna

Moja ocena: 3+/5

 

Nie jest to zły produkt, jednak przyznam szczerze, że nieco się rozczarowałam. Spodziewałam się po niej czegoś więcej. Niestety szczypania w oczy nie jestem w stanie wybaczyć ;) nie dzieje się to przy każdej aplikacji, ale jednak czasem się zdarza. Zdecydowałam, że będę szukać dalej!

Znacie ten produkt? Lubicie? Czego używacie do porannego oczyszczenia Waszej twarzy?
Dajcie koniecznie znać!

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1