poniedziałek, 9 września 2013

NOTD#16 Idealna czerwień znaleziona! :))

Witajcie! 

Melduję iż poszukiwania idealnej czerwieni zakończone powodzeniem! Długo poszukiwałam właśnie TEGO koloru! Same dobrze wiecie, bo wielokrotnie Wam o tym pisałam. 
Lakier w buteleczce wygląda dość niepozornie, jednak na paznokciach jest odzwierciedleniem tego, czego szukałam! Mowa o Rimmel Salon PRO 703 Rock' n Roll. 


Jako bazy użyłam odżywki Eveline- paznokcie twarde i lśniące jak diament, moim topem był lakier nawierzchniowy z Essence- ultra gloss. 


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością produktu marki Rimmel. (po ostatniej przygodzie z Wibo obiecałam sobie, że Essie nie zdradzę już z żadną firrmą!)  Bez odprysków wytrzymał 6 dni, potem końcówki zaczęły się lekko ścierać, ale jest to moim zdaniem normalne. 


Lakier przez cały czas pięknie błyszczy i przyciąga wzrok! Jest elegancki i klasyczny!


Co powiecie na czerwień? Podoba Wam się? 
Przyznam szczerze, że mam ochotę na inne kolory :) Macie lakiery z tej serii? czy u Was sprawdzają się równie dobrze? Dajcie znać czy warto zakupić inne kolory!

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1