poniedziałek, 23 września 2013

NOTD# 17 Różowo-malinowo-fuksjowa czerwień!

Hej!

Z góry przepraszam wszystkich za dość dziwny tytuł notki. Już Wam wszystko tłumaczę. Bohaterem dzisiejszego mani jest lakier, który na każdym zdjęciu wygląda inaczej. Początkowo miałam wrażenie, że po prostu nie da mu się zrobić realnego zdjęcia (tracąc przy tym resztki nerwów), potem jednak sama zauważyałam, że w zależności od światła wygląda on zupełnie inaczej. Po krótkich konsultacjach z paroma osobami postanowiłam określić go mianem różowo-malinowo-fuksjowej czerwieni ;) 
Mowa o trudnym do fotografowania obiekcie Exotic Liras od Essie.


Do wykonania mani użyłam:
-odżywka Eveline, paznokcie twarde i lśniące jak diament
-Essie- Exotic Liras
-Essensce, Studio Nails, ultra gloss

Szukałam z ciekawości jego fotek w internecie i było tak jak myślałam- na każdej wygląda zupełnie inaczej. Jeżeli chodzi o spawy 'techniczne' muszę dodać, że jest to jeden ze słabszych Essiaków jakie mam. Odpryski pojawiają mi się już na 2-3 dzień, co jest dość kiepskim wynikiem jak na lakiery tej firmy na moich paznokciach :( 
mimo wszystko kolor jest wyjątkowy, bardzo mi się podoba i raz na jakiś czas kuszę się na wykonanie manikiuru z nim w roli głównej.

Co powiecie na ten kolor? Podoba się Wam czy preferujecie inne odcienie?
oraz powracam ze swoim standardowym pytaniem: co macie aktualnie na paznokciach? Piszcie koniecznie, jestem strasznie ciekawa! :)

Buziaki, Magda      


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1