piątek, 27 września 2013

Lakiery do paznokci u Madziak- jesień 2013!

Witajcie!

Zgodnie z zapowiedziami nadchodzą notki jesienne :)
Dzisiaj przygotowałam Wam post o lakierach, których będę używać tegorocznej jesieni. Jak wiecie u mnie kolory na paznokciach zmieniają się wraz z porą roku. Po prostu w pewnym momencie przestaje mieć ochotę na krzykliwe barwy, zamieniam je w stonowane odcienie. 



Na początek nudziaki! Wszystkie wydaja się być podobne, jednak każdy jest inny :)
-Essie, 16 Spaghetti Strap. Delikatny, mleczny odcień. Pokazywałam Wam go Tutaj! Zawsze wybieram go kiedy nie mogę się zdecydować na jakiś kolor ;)
-Inglot 366, beżowo-kawowy kolor, inaczej brudny beż. W TEJ notce mogłyście się mu przyjrzeć. Mam wrażenie, że wysmukla dłonie :)
-OPI. Tickle My France-y NLF16 Zamierzam Wam go niedługo pokazać. Jest troszeczkę jasniejszy i  cieplejszy od wyżej wymienionego Inglota. 

 Te trzy kolory po prostu musiały się znaleźć w tym zestawieniu!
-Rimmel Salon Pro 703 Rock n Roll. Moja idealna, ukochana czerwień! Tu mogłyście ją zobaczyć, również bardzo Wam się podobała :)
-Essie, 33 Big Spender jagodowo-fioletowy róż, nie wiem jak to inaczej określić. Kolor ciężki do opisania ale postaram się go niedługo pokazać! 
-Essie, 32 Exotic Liras scharakteryzowany przeze mnie jako różowo-malinowo-fuksjowa czerwień. Zmienia się w zależności od światła, tutaj o nim pisałam.


 Z kategorii 'ciemniejsze' wybrałam trzech przedstawicieli, którzy sprawdzają się świetnie w każdej sytuacji:
-Kobalt z Miss Sporty nr.320 pokazywany przeze mnie tutaj! Bardzo go lubię i często do niego wracam. Jest stonowany, ale wyróżnia się. 
-Essie 249 Wicked bardzo ciemne bordo. Wygląda bardzo elegancko i ciekawie. Niestety nie grzeszy trwałością, jego aplikacja też jest utrudniona, bo jest rzadki, a ja mam akurat wersję z cienkim pędzelkiem. Mimo wszystko bardzo mi się podoba. Planuję zakupić jeszcze jaśniejsze bordo. Myślałam o Bahama Mama, ale zbyt wpada w fiolet. Jeżeli macie jakieś propozycje tej firmy, dajcie mi proszę znać.
-Inglot 953, który ma 100lat, a nadal jest świetny i świeży! Klasyczna czerń. Jedna warstwa wystarcza do pełnego krycia! bardzo go lubię i w zimniejsze dni chętnie go noszę. Czasem pokrywam go też brokatowym topem. 

Tak przedstawiają się moje jesienne lakiery. Zapewne będę wprowadzać jakieś modyfikacje. Póki co wiem, że na pewno zakupię jeszce dwa kolory, najlepiej Essie (bordo i jakąś ciekawą szarość.)
Jakie są Wasze typy na jesień? Podobają się Wam moje kolory?
Dajcie koniecznie znać jakimi kolorami Wy najchętniej malujecie pazurki w taką pogodę!

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1