środa, 18 września 2013

Jagody od Balea, krem do ciała!

Hej!

Zapraszam Was dzisiaj na szybką recenzję całkiem przyjemnego produktu :)
Pisałam już kiedyś, że żele pod przysznic firmy Balea mnie rozczarowały, pomimo całej tej otoczki w internecie. W tamtym czasie w moje ręce wpadł również borówkowy krem do ciała, który okazał się bardzo przyjemnym produktem.


Kosztował mnie ok. 10-15zł , zakupiłam go w jednej z drogerii internetowych. Zauroczyło mnie opakowanie przypominające plastikowy słoik. Konsystencja produktu jest bardzo lekka, przez co aplikacja jest sprawna i przyjemna. Krem dość szybko wchłania się w skórę, pozostawiając uczucie nawilżenia na kilka godzin. Piękny, owocowy zapach oraz fakt, że chwilę po użyciu możemy się ubrać sprawiły, że bardzo często sięgałam po niego w sezonie letnim.  


Ogólne podsumowanie:
+cena
+produkt jest wydajny
+szybko się wchłania
+pozostawia skórę miękką i gładką 
+ładnie pachnie
-minusów nie zauważyłam

Moja ocena: 4/5


Bardzo polubiłam ten produkt używać latem, kiedy masła wydają się być za ciężkie. Może stopień nawilżenia nie jest jakiś wyjątkowy, ale w ciepłe dni wystarczający. 
Określiłabym go mianem przyjemniaczka ;)

Znacie ten produkt? Używałyście kosmetyków firmy Balea? jeśli tak, to jakie są Wasze ulubione? dajcie mi koniecznie znać, może dowiem się o czymś ciekawym :))

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1